The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book)

(0 opinie)
67,92 zł
helion.pl
Tamar Weinberg, format MOBI, EPUB, rok wydania 2009

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
helion.pl
The New Community Rules. Marketing on the Social Web (ebook)
67,92 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
ebookpoint.pl
The New Community Rules. Marketing on the Social Web (ebook)
67,92 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
Onepress.pl
The New Community Rules. Marketing on the Social Web (ebook)
67,92 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu

The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book) - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book) - Opis

Blogs, networking sites, and other examples of the social web provide businesses with a largely untapped marketing channel for products and services. But how do you take advantage of them? With The New Community Rules, you'll understand how social web technologies work, and learn the most practical and effective ways to reach people who frequent these sites. Written by an expert in social media and viral marketing, this book cuts through the hype and jargon to give you intelligent advice and strategies for positioning your business on the social web, with case studies that show how other companies have used this approach. The New Community Rules will help you:Explore blogging and microblogging, and find out how to use applications such as Twitter to create brand awarenessLearn the art of conversation marketing, and how social media thrives on honesty and transparencyManage and enhance your online reputation through the social webTap into the increasingly influential video and podcasting marketDiscover which tactics work -- and which don't -- by learning about what other marketers have triedMany consumers today use the Web as a voice. The New Community Rules demonstrates how you can join the conversation, contribute to the community, and bring people to your product or service. Spis treści:
The New Community Rules
SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
Foreword
Preface
Organization of the Material
Questions and Comments
Safari Books Online
Acknowledgments
1. An Introduction to Social Media Marketing
Where We Are Now
What (...) więcej

The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book) - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Aktualnie brak opinii na temat The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book) - Dodaj opinię

The New Community Rules. Marketing on the Social Web (e-book) - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania