Vulkan Cookbook (e-book)

(0 opinie)
98,10 zł
helion.pl
Pawel Lapinski, format PDF, MOBI, EPUB, rok wydania 2017

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
helion.pl
Vulkan Cookbook. Work through recipes to unlock the full potential of the next generation graphics API—Vulkan (ebook)
98,10 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
ebookpoint.pl
Vulkan Cookbook. Work through recipes to unlock the full potential of the next generation graphics API—Vulkan (ebook)
98,10 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu

Vulkan Cookbook (e-book) - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Vulkan Cookbook (e-book) - Opis

Vulkan is the next generation graphics API released by the Khronos group. It is expected to be the successor to OpenGL and OpenGL ES, which it shares some similarities with such as its cross-platform capabilities, programmed pipeline stages, or nomenclature. Vulkan is a low-level API that gives developers much more control over the hardware, but also adds new responsibilities such as explicit memory and resources management. With it, though, Vulkan is expected to be much faster.This book is your guide to understanding Vulkan through a series of recipes. We start off by teaching you how to create instances in Vulkan and choose the device on which operations will be performed. You will then explore more complex topics such as command buffers, resources and memory management, pipelines, GLSL shaders, render passes, and more. Gradually, the book moves on to teach you advanced rendering techniques, how to draw 3D scenes, and how to improve the performance of your applications.By the end of the book, you will be familiar with the latest advanced techniques implemented with the Vulkan API, which can be used on a wide range of platforms. Spis treści: 1. Instance and Devices2. Image Presentation3. Command Buffers and Synchronization4. Resources and Memory5. Descriptor Sets6. Render Passes and Framebuffers7. Shaders8. Graphics and Compute Pipelines9. Command Recording and Drawing10. Lighting11. Advanced Rendering Techniques12. Helper Recipes O autorze: Pawel Lapinski is a graphics software engineer at Intel Corporation. His professional career started 10 years ago when he and his (...) więcej

Vulkan Cookbook (e-book) - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Aktualnie brak opinii na temat Vulkan Cookbook (e-book) - Dodaj opinię

Vulkan Cookbook (e-book) - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania