
Franczyza - droga do sukcesu (E-book)



Franczyza - droga do sukcesu (E-book) - Najlepsze oferty
Franczyza - droga do sukcesu (E-book) - Opis
Sieciowy system profitówZalety i wady franczyzy
Cechy odpowiedniego partnera biznesowego
Wzory umów franchisingowych i agencyjnych
Franczyzodawcy popularni na polskim rynku
Wybierz partnera dla siebie
Mimo myśli przewodniej ta książka to nie poradnik dla samotnych serc, chociaż udany biznesowy mariaż gwarantuje dostatnie i szczęśliwe życie obu stronom związku. A zasada "razem, choć osobno" nikogo nie ogranicza, dając cudowne poczucie wolności. Myślisz, że to utopia, marzenie ściętej głowy, niemożliwe do spełnienia tak w relacjach interpersonalnych, jak i interesach? W takim razie czas najwyższy, byś otworzył swą głowę (i serce) na franczyzę!
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Franczyza -- droga do sukcesu pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!
Wasze logo, nasz biznes
Korzystanie ze znanej marki i sprawdzonych działań promocyjnych.
Sprzedaż sprawdzonych i lubianych produktów.
Zarabianie na opłatach licencyjnych.
Przykłady z polskiej praktyki: kawiarnie, sklepy obuwnicze, stacje benzynowe, salony prasowe, markety spożywcze i inne.
Spis treści:
Wstęp (7)
Rozdział 1. Historia - jak to się wszystko zaczęło? (9)
1.1. Franczyza na świecie (9)
1.2. Franczyza w Europie (30)
1.3. (...) więcej Franczyza w Polsce (41)
Rozdział 2. Franczyza - podstawowe pojęcia (57)
2.1. Franczyza. Co to takiego? (57)
2.2. Rodzaje franczyzy (62)
2.3. Zalety i wady franczyzy (66)
2.4. Franczyza a inne formy biznesu (71)
2.5. Franczyza - ile to kosztuje? (83)
Rozdział 3. Informacje podstawowe (89)
3.1. Kto może zostać franczyzodawcą? (89)
3.2. Prawa i obowiązki franczyzodawcy (91)
3.3. Kto może zostać franczyzobiorcą? (93)
3.4. Prawa i obowiązki franczyzobiorcy (95)
3.5. Jak wybrać franczyzodawcę? (97)
Rozdział 4. Umowa franczyzowa (117)
4.1. Franczyza w świetle prawa europejskiego (117)
4.2. Europejski kodeks etyczny franczyzy (123)
4.3. Umowa franczyzy w Polsce (131)
4.4. Elementy umowy franczyzy w Polsce (137)
4.5. Wzór umowy franczyzowej (150)
4.6. Umowa agencyjna (156)
4.7. Wzór umowy agencyjnej (165)
Rozdział 5. Przykłady franczyzodawców
- wybierz partnera dla siebie (169)
5.1. 5aSec (169)
5.2. A. Blikle (171)
5.3. Aryton (174)
5.4. Atlantic (175)
5.5. Big Star (177)
5.6. Biuro Nieruchomości Północ (178)
5.7. Bricomarché/Intermarché (Grupa Muszkieterów) (179)
5.8. Chata Polska (181)
5.9. Da Grasso (182)
5.10. Galeria Prezentów (183)
5.11. Jean Louis David (185)
5.12. Kukartka (186)
5.13. Kurcze Pieczone (188)
5.14. McDonald's (189)
5.15. Mr Hamburger (191)
5.16. Piotr i Paweł (194)
5.17. Pożegnanie z Afryką (195)
5.18. Sphinx (197)
5.19. Telepizza (198)
5.20. Troll (200)
Zakończenie (203)
O autorze: Magdalena Kinga Stawicka jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Katedrze Makroekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jej zainteresowania badawcze skupiają się wokół tematyki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, a w szczególności bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz franczyzy. Łączy zainteresowania naukowe z pasją podróżniczą, dzięki której zajmuje się również oceną sytuacji gospodarczej wybranych państw świata. Autorka i współautorka kilku monografii oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych, w tym książek Atrakcyjność inwestycyjna Polski (CeDeWu, 2007) oraz Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (Onepress, 2007). mniej
Franczyza - droga do sukcesu (E-book) - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.