








Asta S-XPSA



Asta S-XPSA - Najlepsze oferty
Asta S-XPSA - Opis
BLOKADA ROZRZĄDU PSA TDI/HDI/HPISATRA S-XPSAZestaw przeznaczony do blokowania wałków rozrządu i wału korbowego podczas wymiany paska rozrządu.- Nadaje się do stosowania w silnikach HPi (benzyna) i HDi (diesel).
- Silniki benzynowe: 1.0, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0
- Silniki benzynowe: 1.6, 1.8, 2.0, 2.2 16V (turbo i podwójny wałek rozrządu)
- Silniki Diesel'a: 1.4, 1.5, 1.7, 1.8, 1.9, 2.1, 2.5 D/TD/TDI
- Silniki Diesel'a: 1.4, 1.6, 2.0, 2.2 HDI
- narzędzie do napinania
- sworzeń rozrządu wału korbowego 6 mm
- trzpień rozrządu wałka rozrządu/wału korbowego (x2)
- kołki rozrządu wałka rozrządu (x2)
- sworzeń blokujący koło zamachowe
- sworzeń blokujący koło zamachowe
- sworzeń rozrządu wału korbowego 8 mm
- sworzeń rozrządu wału korbowego 7 mm
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- śruba blokująca M8x40 mm
- trzpień blokujący wałek rozrządu 5 mm (x2)
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- kołki rozrządu wałka rozrządu (x2)
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- sworzeń rozrządu pompy wtryskowej
- rozrząd wałka rozrządu
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- sworzeń rozrządu Intel rozrząd (VTC)
- sworzeń rozrządu wału korbowego 8 mm
- śruba blokująca M8x35 mm
- ściągacz koła pasowego wału korbowego
- narzędzie do blokowania koła zamachowego
- klips mocujący pasek rozrządu
- narzędzie do blokowania (...) więcej koła zamachowego
- sworzeń rozrządu wału korbowego
- narzędzie do napinacza
- narzędzie do napinacza
- regulator napinacza 8mm sześciokątny
- pin rozrządu
- narzędzie do regulacji napinacza
- narzędzie do blokowania napinacza
- narzędzie do blokowania koła zamachowego / płyty napędowej
- narzędzie do napinacza
- sworzeń blokujący napinacz
- narzędzie do pozycjonowania przekładni korbowej
- śruba ustalająca M8x70 mm
- Citroën: AX, BX, ZX, XM, Saxo, Xsara, Xantia, Synergie/Evasion, Berlingo, Dispatch/Jumpy, C15, Relay/Jumper, C5 (2000-2002), C9
- Peugeot: 106, 205, 206, 306, 307, 309, 405, 406, 407, 605, 806, 807, ekspert, partner, bokser (od 1986), 406 Coupe, 607
- Citroën: AX, ZX, XM, Visa, Xsara, Xantia, Dispatch/Jumpy, Synergie/Evasion, Berlingo, C2, C3, Relay/Jumper
- Peugeot: 106, 205, 206, 305, 307, 309, 405, 406, 406 Coupe, 605, 607, 806, Express, Expert, Partner, Boxer (od 1996)
- Fiat: Ulysse (1999-2007), Scudo (1999-2007), Ducato (2001-2008)
- Lancia: Zeta (1999-2002), Phedra (2002-2007)
- 1.4HDi: DV4TD (8HT / 8HW / 8HX / 8HZ), DV4TED4 (8HV / 8HY)
- 1.6HDi: DV6TED4 (9HY / 9HZ), DV6ATED4 (9HW / 9HX nie Partner)
- 2.0HDi : DW10TD (RHY), DW10UTD (RHV), DW10ATED / L3 (RHS / RHZ), DW10ATED4 (RHM / RHW), DW10ATED4 / L4 (RHT), DW10BTED4 (RHR), DW10BTED / L3 (RHX)
- 2.2HDi: DW12ATED / DW12TED4 (4HX / 4HZ), DW12TED4 / L4 (4HW), DW12UTED (4HY)
- 1.0: TU9 (CDY / CDZ)
- 1.1: TU1 (HDY / HDZ / HFX / HFY / HFZ)
- 1.4: TU3 (KDX / KDY / KDZ / KFX / KFZ)
- 1.6: TU5 (BDY / BFZ / NFT / NFV / NFW / NFY / NFZ)
- 1.6 16 V: TU5JP4 (NFU / NFX)
- 1.8: XU7 (LFW / LFX / LFZ)
- 1.8 16 V: XU7JP4 (LFY)
- 2.0: XU10 (RFL / RFU / RFW / RFX)
- 2.0 Turbo: XU10 (RGX / RGY)
- 2.0 16 V: XU10JP4 (RFS / RFT / RFV / RFY)
- EW, DW8, DW10, DW12, TU, TUD, XU, XUD
- ET3J4 (KFU)
- TU3A / JP (KFV / KFW)
- TUD5 (VJX / VJY / VJZ)
- XUD7 (A9A)
- XUD9 (D8A / D8B / D8C / D9B / DHV / DHW / DHX / DHY / DJY / DJZ)
- XUD11 (P8A / P8BP8C / PHZ / PJZ)
- DJ5 (T8A / T9A / THXTHY / THZ)
- XUD9A
- XUD9A / L3
Asta S-XPSA - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.