Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA]

(1 opinie)
55,99 zł
Dvdmax.pl
Książka wydana w 2018 roku. Autor książki: Marcin Chłodnicki. Okładka: Miękka. (...) więcej

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Dvdmax.pl
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA]
55,99 zł
Idź do sklepu
ameo.pl
Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
60,76 zł
Idź do sklepu

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA] - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA] - Opis

Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA] - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

  1. Opinia została napisana przez użytkownika, który zakupił produkt.

    sebawu

    - 2018-08-22
    Bardzo dobra publikacja z zakresu projektowania usług.
Zobacz wszystkie opinie

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki [KSIĄŻKA] - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania