
InSERT Gestor Nexo 3 Stanowiska (GEN3)









InSERT Gestor Nexo 3 Stanowiska (GEN3) - Najlepsze oferty
InSERT Gestor Nexo 3 Stanowiska (GEN3) - Opis
Największe zalety: zarządzanie relacjami z klientami pełna integracja z innymi programami grupy Inset NEXO możliwość automatyzacji zadań Typowe zastosowanie: małe i średnie firmy dział handlowy, dział serwisu, dział marketingu, dział obsługi klienta, sekretariat Zobacz również: Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrz firmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Specjalny moduł zleceń serwisowych organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty. Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Najważniejsze możliwości Gestora nexo: (...) więcej przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); oznaczanie obiektów flagami; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. KLIENCI Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo. Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy). Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony. Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy. Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały). Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm. Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych. Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów. Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta. Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu. Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności. Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty. Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta. Ewidencja zainteresowań klientów. Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu. Możliwość zdefiniowania szablonów klientów. Indywidualne cenniki dla klientów. Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego . DZIAŁANIA Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe. Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi. Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy. Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient. Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań. Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań. Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników). Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań. Określanie stopnia realizacji działań w procentach. Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami). Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań. Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami. Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania. Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych. Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania. ZASOBY Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu. Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych. Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami. Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy). KALENDARZ Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych. Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień. Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach. Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia. OFERTOWANIE Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji. Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe, opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników). Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących. Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach. Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności. Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty. Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią. Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy. Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia. Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży. Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi. Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów. Wydruk progów cenowych w OE. Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu. Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości. Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem. KLIENT POCZTY Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP). Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania. Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu. Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości. Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych. Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia. Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości. Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika. Obsługa reguł wiadomości. Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości. Listy nadawców zaufanych i niepożądanych. Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach. Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej. Obsługa IMAP Idle. Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika. RAPORTOWANIE Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania. Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów). UŻYTKOWNICY Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej. Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników. Określanie preferowanych godzin pracy. ASORTYMENT Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu. Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku. Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3. Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary. Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn. Obsługa zamienników. Podane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego. mniejInSERT Gestor Nexo 3 Stanowiska (GEN3) - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.