
Strategia błękitnego oceanu (E-book)






Strategia błękitnego oceanu (E-book) - Najlepsze oferty
Strategia błękitnego oceanu (E-book) - Opis
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadkówTen światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.
Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.
Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. Spis treści:
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Pomocy! Mój ocean czerwienieje
Przedmowa do oryginalnego wydania
Podziękowania
Część I. Strategia błękitnego (...) więcej oceanu
Rozdział 1. Tworzenie błękitnych oceanów
Rozdział 2. Narzędzia i schematy analityczne
Część II. Formułowanie strategii błękitnego oceanu
Rozdział 3. Przebudowa granic rynku
Rozdział 4. Skupiaj się na szerszej wizji, nie na liczbach
Rozdział 5. Sięgaj poza istniejący popyt
Rozdział 6. Wybierz właściwą sekwencję strategiczną
Część III. Realizacja strategii błękitnego oceanu
Rozdział 7. Przezwyciężanie głównych przeszkód organizacyjnych
Rozdział 8. Wbuduj w swoją strategię jej realizację
Rozdział 9. Wyrównanie oferty wartości, oferty zysku i oferty dla ludzi
Rozdział 10. Odnawianie błękitnych oceanów
Rozdział 11. Unikaj pułapek czerwonego oceanu
Dodatek A. Szkic historycznych wzorców tworzenia błękitnych oceanów
Dodatek B. Innowacja wartości Rekonstrukcjonistyczna wizja strategii
Dodatek C. Dynamika rynku w innowacji wartości
Bibliografia
O autorach mniej
Strategia błękitnego oceanu (E-book) - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.