






Continental ContiWinterContact TS 830 P 225/50R18 99H XL FR AO





Continental ContiWinterContact TS 830 P 225/50R18 99H XL FR AO - Najlepsze oferty
Continental ContiWinterContact TS 830 P 225/50R18 99H XL FR AO - Opis
Nowa ContiWinterContactTM TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża liczba lameli z krawędziami zwiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
Duża liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje lepszą trakcję na śniegu.
Duże przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku,
ContiWinterContact TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Indeksprędkości: H/V/W
Średnica obręczy: 16" – 18"
Szerokość opony: 205 – 245
Seria 40 – 60ej nawierzchni.
Najważniejsze cechy:
Niezwykła siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu.
Duże przebiegi.
Zoptymalizowana pod kątem systemów poprawiających bezpieczeństwo jazdy
Aby mieć pewność, że interwencja systemu ESC przenoszona jest bezpośrednio, nowa ContiWinterContact TS 830 P wyposażona jest w lamele sinusoidalne o kącie zero stopni, zaprojektowane specjalnie do przenoszenia sił wzdłużnych. Lamele te także bardzo efektywnie przenoszą siły działające poprzecznie, dzięki czemu nawet w samochodach niewyposażonych w ESC siła hamowania oraz ruchy kierownicą mogą być skuteczniejsze.
Wyjaśnienie terminu (...) więcej ESC:
Pod wpływem sił działających poprzecznie, ESC wybiórczo steruje interwencją układu hamulcowego na
jednym z kół, aby ustabilizować jadący pojazd.
W jaki sposób można zoptymalizować oponę pod kątem systemu ESC?
ESC ma bardzo duży potencjał a jego maksymalną wydajność gwarantuje zastosowanie opon o maksymalnie poprawionej charakterystyce i sile hamowania na zimowych drogach.
Jaka jest optymalna konstrukcja opony przystosowanej do współpracy z systemem ESC?
Efekt hamowania opony, a w rezultacie i działania systemu ESC można zoptymalizować przez zastosowanie maksymalnej możliwej liczby krawędzi bloków i lameli ułożonych poprzecznie w stosunku do kierunku jazdy.
Cecha: Duża ilość lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie zwiększające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogach
Trakcja
Cecha: Duża liczba bloków i lameli w części czołowej opony. Zastosowanie lameli sinusoidalnych o kącie zero stopni
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, lepszy efekt „rozgarniania” śniegu
Korzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach
Cecha: Duża liczba poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: Lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śniegu
Aquaplaning
Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody przez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem
Prowadzenie na suchych nawierzchniach
Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: Duża sztywność profilu bieżnika, dobre podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: Lepsze prowadzenie, dobra precyzja kierowania
mniej
Continental ContiWinterContact TS 830 P 225/50R18 99H XL FR AO - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.
Użytkownik Ceneo
- 2018-11-24mskomra
- 2017-12-30HelKa
- 2017-12-23