

Eibach Zawieszenie Gwintowane S Pss65250430422


Eibach Zawieszenie Gwintowane S Pss65250430422 - Najlepsze oferty
Eibach Zawieszenie Gwintowane S Pss65250430422 - Opis
Opis produktu:Bardzo proszę o zapoznanie się z opisem oferty.id_produktu: 30743407 ean: 4050278107303 sku: PSS65-25-043-04-22 producent: EIBACHZestaw zawieszenia gwint.Pro-Street-S Mercedes A-Klasse(W177) PSS65-25-043-04-22Zestaw zawieszenia gwint.Pro-Street-S Mercedes A-Klasse PSS65-25-043-04-22PASUJE DO MODELI:- MERCEDES-BENZ KLASA A (W177) Wersje: (A 160 (177.082); A 160 d (177.002); A 180 (177.084); A 180 d (177.003); A 180 d (177.010); A 200 (177.087); A 200 (177.087); A 200 4-matic (177.088); A 200 d (177.012); A 200 d 4-matic (177.013); A 220 (177.044); A 220 4-matic (177.045); A 220 d (177.014); A 250 (177.046); A 250 4-matic (177.047))
- Dopuszczenie: z certyfikatem
- Podwozie: Zawieszenie śrubowe (z regulacją wysokości)
- Nacisk na oś przednią do [kg]: 1130
- zawiera numeru artykułu: AM65-25-043-01-22
- Podwozie: dla pojazdów z elektroniczną kontrolą amort. uderzeń
- Postępować zgodnie z instrukcją montażu
- Obciążenie osi tylnej do [kg]: 1105
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Strona zabudowy: Oś tylna
- Oś: Oś wielowahaczowa
- Numeru Ogólnego Dopuszczenia do Użytkowania EU od: e1*?/?*1829*..
- uwzględnić informację serwisową
- Separacja bloków
- Waga: 24,95
- Dla pojazdów z elektroniczną regulacją amortyzatorów (seryjną). PRO-TRONIC kasuje błędy wyświetlane na wyświetlaczu po montażu zawieszenia gwintowanego (PSS). Funkcja elektronicznej regulacji (...) więcej amortyzatorów zostaje zdezaktywowana. Moduł PRO-TRONIC dołączony jest do zestawu.
- Jeśli nie opisane inaczej, wartość obniżenia podawana w naszym katalogu w przypadku pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem obniżającym będzie mniejsza o wartość obniżenia fabrycznego. Jeśli nie opisane inaczej, produkty z niniejszego katalogu nie są przeznaczone do pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem podwyższającym (np. pakiety Offroad, Crossover).
- Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE.
- Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek)
- W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować.
- Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie, posiadającym wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie narzędzia.
- Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk – ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję.
- Po montażu sprężyn / elementów zawieszenia należy sprawdzić geometrię kół.
- Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych lub sportowych.
- W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów, np. Bilstein B8.
- Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn.
- W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia.
- Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. W przypadku modyfikacji przeprowadzonych w aucie lub wyposażenia dodatkowego (dotyczy to także produktów oryginalnych, oferowanych opcjonalnie przez producenta auta!) takiego jak wzmocniony układ hamulcowy (np. tarcze ceramiczne), mocowanie kół na jeden, centralny otwór, zawieszenie sportowe, instalacja LPG itp. - możliwe jest, że montaż naszych produktów nie będzie możliwy. Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Punkty pomiaru: linia prosta łącząca środek piasty z dolnym kantem błotnika. Są to wartości przybliżone - mogą się różnić w zależności od pojazdu.
- Jeśli seryjne zawieszenie w Państwa aucie posiada elektroniczną regulację siły tłumienia, zastosowanie zawieszenia B12 lub Pro-Street-S oznacza utratę tej funkcji. Wyświetlający się po montażu błąd na komputerze pokładowym można usunąć w autoryzowanym salonie. Jeśli dostępny do Państwa auta zalecamy zastosowanie zestawu Pro-Tronic w celu usunięcia błędu.
- Bez systemu samopoziomowania (nivo).
- Wysokość przedniej osi regulowana za pomocą nagwintowanej kolumny. Wysokość tylnej osi - za pomocą specjalnego regulatora.
- W niektórych przypadkach konieczne jest zastosowanie dodatkowych części OE (pierwszego wyposażenia). Części te nie znajdują się w zestawie. Proszę zweryfikować na podstawie dokumentacji technicznej (TUV, instrukcja montażu), która dostępna jest do wglądu na stronie Eibach.
- W przypadku zainteresowania częściami zamiennymi: prosimy odszukać numer części w dokumentacji produktu (sekcja "Berichtigung der Fahrzeugpapiere")
- Wyłącznie do modeli z cztero- i wielowahaczowym zawieszeniem na osi tylnej.
Eibach Zawieszenie Gwintowane S Pss65250430422 - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.