Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

(0 opinie)
130,41 zł
GrubyTom.pl
Piotr Ślęzak, format PDF, rok wydania 2025

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
GrubyTom.pl
Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku EBOOK
130,41 zł
Idź do sklepu
Księgarnia MATFEL.pl
eBook Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Piotr Ślęzak
134,73 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
Księgarnia Internetowa PWN
Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
144,90 zł
Idź do sklepu
Biblioteka internetowa IBUK.pl
Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
161,00 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Opis

W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.

Z opracowania dowiesz się:
• jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,
• kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,
• czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,
• kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,
• czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.

Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).
Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Aktualnie brak opinii na temat Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Dodaj opinię

Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania