





Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Miedziane I Elastyczne Fiat Seicento Pełny Zesta


Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Miedziane I Elastyczne Fiat Seicento Pełny Zesta - Najlepsze oferty
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Miedziane I Elastyczne Fiat Seicento Pełny Zesta - Opis
Przewody hamulcowe sztywne miedziane i elastyczne FIAT SEICENTO Pełny zestawZestaw przewodów hamulcowych sztywnych miedzianych oraz elastycznych do samochodu marki:Fiat Seicento- roczniki 1997 - 2010
- wersje osobowe z wykluczeniem VAN
- modele bez układu ABS
- Przód lewy
- Przód prawy
- 2x Pompa - centralne przód
- Centralny lewy
- Centralny prawy
- Tył lewy
- Tył prawy
- 2x Łącznik korektora
- 2x D8447 - Oś przednia
- 2x D8448 - Oś tylna
- 1 987 476 632 - BOSCH
- 172064B - BENDIX
- 19018151 - CORTECO
- 22.903 - PEX
- 275.605E.1 - FTE
- 40026100 - TEXTAR
- 516990 - CEF
- 7663039 - FIAT
- 84271 - PAGID
- 852380 - NK
- 852395 - NK
- 8AH 355 463-661 - HELLA
- ATE 24.5228-0275.3
- ATE 330035
- BFH4826 - QUINTON HAZELL
- F5990 - MGA
- HBS4826 - QUINTON HAZELL
- LH3795 - DELPHI
- PHA298 - TRW
- PRZ0000790104
- T 23 019 - BREMBO
- 1 987 476 631 - BOSCH
- 1 987 476 747 - ELIT
- 1 987 476 769 - (...) więcej BOSCH
- 1330.852379 - ELIT
- 1330852379 - SBS
- 172063B - BENDIX
- 172499B - BENDIX
- 172500B - BENDIX
- 1987476747
- 24.5112-0445.3 - ATE
- 32.947 - PEX
- 32.979 - PEX
- 330564 - ATE
- 40070200 - TEXTAR
- 450.404E.1 - FTE
- 46481634 - FIAT
- 46481635 - FIAT
- 511664 - CEF
- 7635376 - FIAT
- 84287 - PAGID
- 852379 - NK
- 852394 - NK
- 8AH 355 461-571 - HELLA
- AA.1280
- AT330564 - APM
- ATE 330564 - ELIT
- BFH4825 - QUINTON HAZELL
- BFH4916 - QUINTON HAZELL
- BFH5420 - QUINTON HAZELL
- F5989 - MGA
- FHY2268 - FERODO
- FT8447 - K+K
- HBS4825 - QUINTON HAZELL
- HBS5420 - QUINTON HAZELL
- LH3794 - DELPHI
- LH6028 - DELPHI
- NK852394 - APM
- PHB267 - TRW
- PHB450 - TRW
- PRZ776159
- RB1987476747 - APM
- S HA AA.1280
- T 23 018 - BREMBO
- T 23 040 - BREMBO
- Przewody hamulcowe miedziane mogą pracować przy ciśnieniu roboczym do 220 barów, a dodatkowy współczynnik bezpieczeństwa x3,5 oznacza, że ciśnienie rozrywające przekracza 750 barów. Dla porównania, w typowym układzie hamulcowym maksymalne ciśnienie dochodzi do około 100 bar.
- Miedź o twardości R200/R220 jest stosunkowo plastyczna, dzięki czemu zakucia i profilowanie są możliwe nawet przy użyciu prostych narzędzi ręcznych, co znacząco ułatwia instalację.
- Przewody w naszym zestawie są gotowe do instalacji – posiadają odpowiednie typy zakuć, a końcówki mają właściwy rozmiar i skok gwintu. Każdy przewód jest wykonany na wymiar i oznaczony lokalizacją, co znacznie przyspiesza montaż.
- Wymiary przewodów są precyzyjnie dopasowane na podstawie specyfikacji technicznych producenta pojazdu. Dodatkowo, nasz dział techniczny sprawdza poprawność doboru zestawu części na podstawie numeru VIN, co zapewnia maksymalną możliwą dokładność i minimalizuje ryzyko rozbieżności między danymi katalogowymi a rzeczywistym stanem pojazdu.
- Końcówki przewodów w zestawach ZPHM wykonane są z cynkowanej, wysokogatunkowej stali automatowej, co zapewnia im wysoką odporność na korozję. Każda końcówka to wyrób polskiej produkcji, co gwarantuje kontrolowaną jakość i zgodność ze standardami europejskimi.
- Dostępne także wersje ZPHM/M - ZPHM/I wykonane na końcówkach z mosiądzu lub stali nierdzewnej.
- Przewody dostarczane są w kręgach, odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Przed montażem wymagają wyprofilowania. Do profilowania można użyć giętarek, lecz wprawny mechanik poradzi sobie również bez specjalistycznych narzędzi.
- Przewody hamulcowe miedziane sztywne to doskonały wybór dla osób poszukujących produktów łączących wysoką odporność na korozję, trwałość i łatwość montażu. Wykonane z wysokiej jakości materiałów zestawy ZPHM gwarantują długotrwałą niezawodność, nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Ich łatwość w profilowaniu sprawia, że montaż jest szybki i bezproblemowy a co za tym idzie tańszy co czyni je atrakcyjną opcją dla właścicieli starszych lub bardziej budżetowych pojazdów.
- Łatwość wykonania zakuć i spęczeń – Miedź jest łatwa w obróbce, więc zakucia i spęczenia wykonuje się łatwiej a do ich wykonania wystarczają podstawowe proste narzędzia.
- Szybszy montaż i profilowanie – Plastyczność miedzi sprawia, że przewody łatwo poddają się kształtowaniu, co skraca czas instalacji i czyni wymianę mniej skomplikowaną.
- Ekonomiczny wybór – Przewody miedziane stanowią tańszą alternatywę dla przewodów stalowych, co pozwala na niskokosztowe przywrócenie pełnej sprawności starszym pojazdom.
- Rura miedziana jest mniej wytrzymała mechanicznie niż rura stalowa, lecz jej parametry wytrzymałościowe znacznie przewyższają obciążenia typowe dla układów hamulcowych ( minimalne ciśnienie rozrywająca jest na poziomie 7x wyższym niż panujące w układzie hamulcowym )
- Miedź może także reagować elektrochemicznie z końcówkami stalowymi lub z elementami aluminiowymi co z czasem może utrudniać demontaż elementów. Z tego powodu przewody miedziane są przeznaczone głównie do "jednorazowego użytku", istnieje wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia przewodu podczas jego demontażu – a po każdorazowym demontażu przewodu sztywnego zaleca się wykonanie nowych spęczeń. ( aby wyeliminować ten problem można zastosować Nasze końcówki wykonane z mosiądzu lub ze stali nierdzewnej )
- Przewody stalowe są bardziej wymagające pod względem obróbki – zakucia i spęczenia wymagają użycia specjalistycznych narzędzi oraz wyższych umiejętności.
- Profilowanie i montaż są trudniejsze niż w przypadku miedzi, dlatego wymiana zalecana jest doświadczonym mechanikom. Wyższa czasochłonność ich instalacji oznacza wyższe koszty wymiany.
- Przewody stalowe mają też mniejszą odporność na korozję od przewodów miedzianych, przez co wymagają dodatkowych okresowych przeglądów.
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Miedziane I Elastyczne Fiat Seicento Pełny Zesta - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.