





Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Elastyczne Renault Megane 2 Kombi Na Oś Tylną


Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Elastyczne Renault Megane 2 Kombi Na Oś Tylną - Najlepsze oferty
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Elastyczne Renault Megane 2 Kombi Na Oś Tylną - Opis
Przewody hamulcowe sztywne + elastyczne Renault Megane 2 Kombi Na Oś TylnąZestaw przewodów hamulcowych na oś tylną doRenault Megane 2- modele w nadwoziu kombi
- roczniki 2003 - 2009,
- Dwa przewody hamulcowe sztywne stalowe w otulinie termokurczliwej - centralne - od łączenia za grodzią do przewodów elastycznych na belce
- Dwa przewody hamulcowe elastyczne przed belką D1169
- Dwa komplety przewodów sztywno-elastycznych biegnących po belce do zacisków.
- Średnica zewnętrzna rury: 4,75 mm
- Grubość ścianki: 0,71 mm
- Rury precyzyjne, bezszwowe o podwójnej ściance.
- Rury cynkowane, malowane zewnętrznie powłoką PVF oraz miedziowane (...) więcej wewnętrznie,
- Dodatkowo, każdy przewód jest wyposażony w ochronną otulinę termokurczliwą, która zabezpiecza rurę przed zarysowaniami podczas montażu i poprawia jej właściwości antykorozyjne na przyszłość.
- Przewody hamulcowe stalowe sztywne mogą pracować przy ciśnieniu roboczym do 350 bar, a dodatkowy współczynnik bezpieczeństwa x3,9 oznacza, że ciśnienie rozrywające przekracza 1250 bar. Dla porównania, w typowym układzie hamulcowym maksymalne ciśnienie dochodzi do około 100 bar.
- Przewody stalowe charakteryzują się większą sztywnością w porównaniu do miedzianych zamienników, ale nadal zachowują odpowiednią plastyczność.
- Rura usztywnia się podczas profilowania, dlatego zaleca się staranność przy jej obróbce, aby uniknąć konieczności poprawek.
- Do profilowania przewodów stalowych zaleca się stosowanie giętarki GR-01. Użycie narzędzi, w których rura jest przeciągana przez prowadniki, może doprowadzić do uszkodzenia jej warstw ochronnych.
- Przewody w naszym zestawie są gotowe do instalacji – posiadają odpowiednie typy zakuć, a końcówki mają właściwy rozmiar i skok gwintu. Każdy przewód jest wykonany na wymiar i oznaczony lokalizacją, co znacznie przyspiesza montaż.
- Wymiary przewodów są precyzyjnie dopasowane na podstawie specyfikacji technicznych producenta pojazdu. Dodatkowo, nasz dział techniczny sprawdza poprawność doboru zestawu części na podstawie numeru VIN, co zapewnia maksymalną możliwą dokładność i minimalizuje ryzyko rozbieżności między danymi katalogowymi a rzeczywistym stanem pojazdu.
- Końcówki przewodów w zestawach ZPHS wykonane są z cynkowanej, wysokogatunkowej stali automatowej, co zapewnia im wysoką odporność na korozję. Każda końcówka jest wyrobem polskiej produkcji, co gwarantuje najwyższą jakość i zgodność ze standardami europejskimi.
- Dostępne także wersje ZPHS/M - ZPHS/I wykonane na końcówkach z mosiądzu lub stali nierdzewnej.
- Przewody dostarczane są w kręgach, odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Przed montażem wymagają one profilowania. Można do tego użyć giętarki, ale wprawny mechanik poradzi sobie także bez specjalistycznych narzędzi.
- Produkt przeznaczony do zastosowań profesjonalnych. Czynności serwisowe powinny być wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowanego specjalistę.
- Przewody hamulcowe stalowe sztywne w otulinie termokurczliwej to doskonałe rozwiązanie dla klientów poszukujących produktów najwyższej jakości, które pozwolą utrzymać pojazd w zgodności z fabrycznymi standardami. Gwarantują one trwałość, niezawodność i estetykę, zapewniając wieloletnią, bezproblemową eksploatację.
- Przewody stalowe charakteryzują się wyższą wytrzymałością mechaniczną i długowiecznością, co czyni je preferowanym wyborem dla nowych pojazdów oraz w zastosowaniach wymagających wyjątkowej trwałości.
- Powłoki antykorozyjne skutecznie chronią przewody przed działaniem wilgoci, soli drogowej i innych szkodliwych czynników atmosferycznych, zapewniając im długotrwałą ochronę i niezawodność.
- Przewody stalowe są bardziej wymagające pod względem obróbki – zakucia i spęczenia wymagają użycia specjalistycznych narzędzi oraz wyższych umiejętności.
- Profilowanie i montaż są trudniejsze niż w przypadku miedzi, dlatego wymiana zalecana jest doświadczonym mechanikom.
- Wyższa czasochłonność ich instalacji oznacza także wyższe koszty wymiany.
- Rura miedziana jest mniej wytrzymała mechanicznie niż rura stalowa, lecz jej parametry wytrzymałościowe znacznie przewyższają obciążenia typowe dla układów hamulcowych ( minimalne ciśnienie rozrywająca jest na poziomie 7x wyższym niż panujące w układzie hamulcowym )
- Miedź może także reagować elektrochemicznie z końcówkami stalowymi lub z elementami aluminiowymi co z czasem może utrudniać demontaż elementów. Z tego powodu przewody miedziane są przeznaczone głównie do "jednorazowego użytku", istnieje wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia przewodu podczas jego demontażu – a po każdorazowym demontażu przewodu sztywnego zaleca się wykonanie nowych spęczeń. ( aby wyeliminować ten problem można zastosować Nasze końcówki wykonane z mosiądzu lub ze stali nierdzewnej )
- Oba rodzaje przewodów zapewniają wieloletnie i bezpieczne działanie układu hamulcowego. Wybór typu materiału zależy od preferencji użytkownika: przewody miedziane to ekonomiczne, łatwe w montażu rozwiązanie idealne do starszych pojazdów, natomiast stalowe to opcja dla klientów ceniących wytrzymałość i fabryczną jakość na długie lata.
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Elastyczne Renault Megane 2 Kombi Na Oś Tylną - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.