
Kross Esker Rs 2.0 Szaro-Zielony 700C 2025


Kross Esker Rs 2.0 Szaro-Zielony 700C 2025 - Najlepsze oferty
Kross Esker Rs 2.0 Szaro-Zielony 700C 2025 - Opis
Kross Esker RS 2.0 rama L 20 caliRocznik 2025Przed wysłaniem Nasi serwisanci dokładnie sprawdzają rower, centrują koła, regulują przerzutki i hamulce.Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.Zaprojektowane z myślą o rywalizowaniu na najwyższym poziomie w imprezach gravelowych, rowery te oferują niezrównane połączenie lekkości, kontroli oraz wytrzymałości. Dzięki połączeniu innowacyjnej technologii, topowych komponentów i perfekcyjnej aerodynamiki, KROSS Esker RS 2.0 jest gotowy na podbicie najtrudniejszych tras i wyzwań.Rama aero - tam, gdzie prędkośc jest kluczemDobrze wiemy, że sercem roweru jest rama. Projektując więc ramę do roweru ESKER RS 2.0 nie szliśmy na kompromisy. Myśleliśmy przede wszystkim o pełnym, gravelowej pasji, użytkowniku. Rama, widelec oraz sztyca roweru zostały specjalnie zaprojektowane, dzięku czemu udało nam się zapewnić minimalny opór aerodynamiczny dla całego roweru, nie rezygnując z komfortu w trakcie jazdy. Nowa rama to wewnętrzne prowadzenie pancerzy w standardzie ICR oraz zintegrowany kokpit. Do tego dochodzi zintegrowany zacisk sztycy oraz gwintowany suport. Nowa rama oferuje także możliwość montażu przedniej przerzutki czy też opon do szerokości do 45mm.Flip chip - jedna rama, dwie geometrieKROSS Esker RS 2.0 (...) więcej został wyposażony w prostą i szybką regulację, która pozwala otrzymać najlepsze osiągi w każdych warunkach i umożliwia dostosowanie charakteru roweru do indywidualnego stylu jazdy. Obrócenie układu flip-chip nie tylko zmienia miejsce mocowania tylnego koła, ale też wszystkie kluczowe parametry geometrii takie jak REACH, CS, BB, ST, HT oraz WB.W ustawieniu steep/high KROSS Esker RS 2.0 otrzymuje bardziej agresywne kąty. Skrócenie bazy kół przekłada się na zwiększoną responsywność oraz zwinność. To idealna konfiguracja na gładsze trasy, do sprintów, czy też szybkiej jazdy w zakrętach.W ustawieniu slack/low pozycja na rowerze KROSS Esker RS 2.0 jest bardziej komfortowa. Dostajemy dłuższą bazę kół, mocniej pochylone kąty oraz obniżony środek ciężkości. W efekcie rower zyskuje na stabilności przy technicznych zjazdach, do tego zwiększa się kontrola podczas jazdy w terenie.Wysokiej klasy osprzętWysokiej klasy rama zasługuje tylko na najlepszy osprzęt. Dlatego też Kross Esker RS 2.0 wyposażyliśmy w topowe komponenty, specjalnie zaprojektowane z myślą o wyścigach gravelowych. Napęd SRAM Apex AXS XPLR to doskonałe rozwiązanie dla miłośników gravelu, które łączy w sobie niezawodność i precyzję. Oferując szeroką gamę przełożeń i doskonałą kontrolę, napęd ten umożliwia eksplorację nawet najbardziej wymagających tras gravelowych.Dzięki precyzyjnemu działaniu i doskonałej modulacji, zapewniają pewne hamowanie w każdych warunkach. Do kompletu trafiły także koła G1800 od DT Swiss. W połączeniu z oponami Schwalbe G-One stanowią idealny zestaw dla wymagających rowerzystów, którzy poszukują lekkości oraz wytrzymałości.Specyfikacja:Rama i widelec- MATERIAŁ RAMY: CARBON
- WIDELEC: CARBON
- SKOK WIDELCA: BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- Wykończenie lakieru: połysk
- KOLOR RAMY: niebieski
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: SRAM APEX XPLR ETAP AXS
- MANETKI: SRAM APEX XPLR ETAP AXS
- KORBA: SRAM APEX D1
- KORONKI: 40T (S - 170MM; M, L - 172,5MM; XL - 175MM)
- KASETA / WOLNOBIEG: SRAM PG 1231 XPLR
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-44T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 12
- SUPORT: SRAM BSA DUB
- ŁAŃCUCH: SRAM APEX D1
- PIASTA PRZÓD: DT SWISS G 1800 SPLINE
- PIASTA TYŁ: DT SWISS G 1800 SPLINE
- OBRĘCZE: DT SWISS G 1800 SPLINE
- OPONY: SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C
- HAMULEC PRZÓD: SRAM APEX
- HAMULEC TYŁ: SRAM APEX
- DŹWIGNIE HAMULCA: SRAM APEX D1 AXS
- TARCZE HAMULCOWE: SRAM CENTERLINE 160 CL
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: SRAM CENTERLINE 160 CL
- KIEROWNICA: FSA A-WING PRO ALU 31,8 (S - 420MM; M - 440MM; L - 460MM; XL - 480MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: FSA NS ACR STEM 31,8/-6° (S, M - 80MM; L, XL - 90MM)
- SIODŁO: FIZIK TERRA ARGO X5
- WSPORNIK SIODŁA: AERO CARBON (S - 280MM; M - 310MM; L - 340MM; XL - 370MM)
- STERY: FSA NO.55R 1.5" ACR
- CHWYTY: FIZIK
- PEDAŁY: BRAK
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
- Waga [kg]: ok. 9,5
Kross Esker Rs 2.0 Szaro-Zielony 700C 2025 - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.