


UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe









UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe - Najlepsze oferty
UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe - Opis
W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Takie podejście przynosi korzyści nie tylko projektowi, ale jest zbawienne dla całej firmy!Nie możemy dłużej ignorować potrzeby połączenia UX z kwestiami biznesowymi!
Kevin Meunier, prezes Offinite
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.
Dzięki książce:
zidentyfikujesz wartościowe zagadnienia i będziesz je systematycznie rozwiązywać
przeprowadzisz badania i uzyskasz cenne wyniki mimo presji budżetu i czasu
dostosujesz swoje projekty do modelu biznesowego
nauczysz się skutecznej komunikacji z interesariuszami
unikniesz przypadkowego zrujnowania swojej firmy (i kilku innych pułapek)
Teraz projektant łatwiej zrozumie swoich interesariuszy i będzie miał na nich ogromny wpływ!
Ellen Chisa, boldstart ventures
Spis treści: (...) więcej Spis treści
Wstęp
Co
To, co trzeba
Wartość
Diagnoza
Prawdopodobieństwo
WDP - jak to połączyć?
Szybki objazd - rady
Prosty przycisk
Modal
Strona
Przepływ
Szybki objazd - przeprojektowywanie
Struktura
Prosty interes
Produkty i usługi naładowane treścią
Bardziej skomplikowana struktura
Wyszukiwanie jako sposób nawigacji
Produkty zorientowane na marketing kontra produkty zorientowane na przychód
Szybki objazd - konkurencyjne atuty
Platforma internetowa
Oprogramowanie B2B - SaaS, PaaS itp.
Serwisy społecznościowe i społeczności
Gry i grywalizacja
Narzędzia wewnętrzne
Uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i produkty danych
Ekosystemy
Metaprojektowanie - projektowanie zgodnie z Twoimi problemami
Jak ustalać priorytety
Projektowanie w różnych sytuacjach
WDP - ściągawka
Kto
Kultura organizacyjna kontra Ty
Praca w różnych firmach
Szybki objazd - dokumenty
Praca z różnymi interesariuszami
Praca z użytkownikami
Praca z sobą
O autorze: Joel Marsh od wielu lat zajmuje się zawodowo projektowaniem wrażeń użytkownika. Pracował dla wielu inwestorów i znanych światowych firm, takich jak Samsung czy McDonald’s. Efekty jego pracy nieodmiennie spotykają się z uznaniem klientów. mniej
UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.