









Canon EOS C400 Body Full Frame 6K






Canon EOS C400 Body Full Frame 6K - Najlepsze oferty
Canon EOS C400 Body Full Frame 6K - Opis
Kamera Canon EOS C400 Pełnoklatkowy sensor BSI 6K w kamerze Canon EOS C400 Rejestruj zachwycające nagrania za pomocą nowoczesnego sensora Canon z tylnym podświetleniem (BSI). Ta zaawansowana technologia oferuje potrójną bazową czułość ISO (800 / 3200 / 12800), naturalną reprodukcję kolorów oraz 16-stopniowy zakres dynamiczny. Technologia Dual Pixel CMOS AF II z systemem EOS iTR AF X - EOS C400 Korzystaj z ulepszonej, szybszej technologii automatycznego ustawiania ostrości. Ciesz się precyzyjnym i czułym śledzeniem twarzy, oczu, głowy, ciała oraz zwierząt na całej powierzchni sensora. Pełna kontrola jest możliwa dzięki rozpoznawaniu twarzy oraz konfigurowalnym ustawieniom, które pozwalają skupić się na istotnych elementach. Profesjonalne formaty nagrywania i wysoka liczba klatek na sekundę dzięki kamerze EOS C400 Wspiera 12-bitowe formaty Cinema RAW Light LT / ST / HQ do 60 kl./s w 6K i 120 kl./s w 4K. Oferuje również 10-bitowy tryb 4:2:2 w rozdzielczości 4K z nadpróbkowaniem, dostępny w formacie XF-AVC oraz udoskonalonych XF-AVC S / XF-HEVC S (MP4), które zawierają szczegółowe metadane i struktury nazw plików. Mocowanie RF w kamerze CANON EOS C400 Korzystaj z najnowocześniejszych obiektywów stałoogniskowych, zmiennoogniskowych i kinowych, które charakteryzują się wyjątkowymi parametrami optycznymi, dostarczaniem w czasie rzeczywistym metadanych obiektywu oraz niezwykle responsywnymi systemami AF / IS. Adapter Canon umożliwia korzystanie z obiektywów z mocowaniem PL i EF. Zaawansowane opcje połączeń w kamerze C400 Dostępne złącza obejmują 12G-SDI, 3G-SDI, 2 złącza (...) więcej mini-XLR, mikrofon, pilot, kod czasowy, LENS oraz Genlock / SYNC / Return. Wbudowany moduł Wi-Fi / Ethernet umożliwia przesyłanie strumieniowe IP w czasie rzeczywistym (SRT / RTSP) i zdalne sterowanie przez protokół XC. Możliwość rozbudowy dzięki wielofunkcyjnej stopce firmy Canon. Przeznaczona do produkcji na żywo z wieloma kamerami Wejście powrotne i zaawansowane funkcje umożliwiają monitorowanie programowania na żywo oraz kompatybilność ze standardowymi obiektywami branżowymi przez 12-stykowy interfejs obiektywu. Umożliwiają to akcesoria obsługujące protokół XC oraz aplikacje na smartfony, takie jak RC-IP1000 i Multi-Camera Control. Kamera C400 przygotowana na przyszłość Zapewnia metadane w czasie rzeczywistym dla VP i VFX z obsługą Unreal Engine i After Effects. Dzięki Genlock i naturalnemu odwzorowaniu kolorów, model EOS C400 doskonale sprawdza się w przypadku ujęć z dużą ilością lamp LED. Obiektyw Canon RF 5.2mm F2.8L Dual Fisheye umożliwia tworzenie immersyjnych wrażeń VR. Pełna klatka - matryca 6K o wielkości (wartość przybliżona) 6202 × 4300 oferuje pracę w dwóch trybach: pełna klatka / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru). Pozwól sobie na wybór gdy chodzi o Twoją ekspresję! Pełen zestaw we/wy - pozwól aby efekty Twojej pracy były jeszcze szybciej dostępne. Zestaw we/wy z gniazdami DIN 1.0 / 2.3 (Genlock, synchronizacja i DC) oraz HDMI, USB-C, 3G-SDI (BNC), Jack, Mini XLR, Ethernet i łączność Wi-Fi pozwolą na szybkie podłączenie osprzętu i łatwiejszą konfigurację kamery. Aktywne chłodzenie - możliwość dopasowania pracy aktywnego chłodzenia do warunków pozwala na pracę z pełną wydajnością na każdym planie. Technologia Dual Pixel CMOS AF II z systemem EOS iTR AF X - nieustanne wsparcie Twojej kreatywności. Wyjątkowo czuły i niezawodny system AF pozwalana na śledzenie twarzy, oczu, głowy, ciała i zwierząt na całej matrycy. Łatwość konfigurowania i określania obszarów pracy systemu pozwala na zaznaczenie, które fragmenty są kluczowe dla kompozycji kadru. Specyfikacja: Matryca: Matryca pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI) Filtr: Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) Tryby matrycy: Pełna klatka / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru) Łączna liczba pikseli: około 26,67 megapiksela (6202 × 4300) Efektywna liczba pikseli: około 19,04 megapiksela (6008 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080, około 17,85 megapiksela (5633 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080 Efektywny rozmiar ekranu matrycy: Pełna klatka: 36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080 33,8 × 19,0 mm (38,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080 Zakres dynamiczny: Canon Log 2: 1600% / 16 stopni (przy ISO 800), Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800), Czułość ISO: 800 / 3200 / 12800* podczas fotografowania w formacie RAW lub Canon Log 2/3 Procesor obrazu: DIGIC DV7 Obiektyw: Mocowanie Canon RF Mocowanie PL za pomocą adaptera mocowania PL-RF Mocowanie EF za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R Współczynnik powiększenia obiektywu: 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,06 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,12 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,46 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,54 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,92 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,07 Pozostałe: Cyfrowa korekcja obiektywu Korygowanie jasności brzegów Korygowanie aberracji chromatycznej Korekcja dyfrakcji Korygowanie dystorsji (tylko obiektywy RF) Filtr szary 2, 4 lub 6 stopni(e) Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym) Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE Auto Iris Obsługa Cooke /i Technology™ Tylko za pomocą adaptera mocowania PL-RF Obsługa obiektywów anamorficznych x2,0 / x1,8 / x1,3 Układ stabilizatora obrazu: 5-osiowy łączony stabilizator obrazu IS (optyczny i cyfrowy) z obsługiwanymi obiektywami Cyfrowa, 5-osiowa stabilizacja obrazu dla obiektywów bez stabilizatora obrazu. Nagrywanie: Nośniki do nagrywania wewnętrznego: 1 × CFexpress 2.0 (typ B), 1 × karta SD (SD / SDHC / SDXC) Cinema RAW Light LT: 6000 × 3164; 576 Mb/s: około 118 min Cinema RAW Light ST: 6000 × 3164; 886 Mb/s: około 77 min Cinema RAW Light HQ: 6000 × 3164; 1800 Mb/s: około 37 min XF-AVC: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min XF-AVC S: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min XF-HEVC S: 4096 × 2160; 135 Mb/s: około 505 min2 Nagrywanie w formatach: Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF), XF-AVC S (MP4), XF-HEVC S (MP4) Nagrywanie przechodzące: tak Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach: tak Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach: tak Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania: Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p) Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p) Tryb 24,00 Hz (24,00p) Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa (PAL) Cinema RAW Light: 12-bitowy format Cinema RAW Light LT: FF / 6000 × 3164 / 50p (1160 Mb/s) FF / 6000 × 3164 / 25p (576 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 50p (611 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 25p (306 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 50p (154 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 25p (77 Mb/s) 12-bitowy format Cinema RAW Light ST: FF / 6000 × 3164 / 50p (1780 Mb/s) FF / 6000 × 3164 / 25p (886 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 50p (939 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 25p (470 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 50p (236 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 25p (118 Mb/s) 12-bitowy format Cinema RAW Light HQ: FF / 6000 × 3164 / 25p (1800 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 50p (1910 Mb/s) S35 / 4368 × 2304 / 25p (954 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 50p (479 Mb/s) S16 / 2184 × 1152 / 25p (240 Mb/s) Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL / MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (125 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s) 10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (50 / 25 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s) Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC S (PAL / MP4): 10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s) 10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s) 8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s) Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-HEVC S (PAL / MP4): 10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (225 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (135 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s) 10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP): 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s) 4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s) 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s) Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL): 8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP): 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (35 / 16 / 9 Mb/s) 1280 × 720 (6 Mb/s) 10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP): 2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (16 / 9 Mb/s)5 Zwolnione/przyspieszone tempo RAW 6K: do 60 kl./s 4K: do 120 kl.s RAW 4,3 K (wycinek S35): do 100 kl./s 2K (wycinek S16): do 180 kl./s Technologia Dual Pixel CMOS AF jest niedostępna w przypadku nagrywania z szybkością powyżej 60 kl./s Zapis interwałowy: tak Rejestracja klatek: tak Buforowanie (w pamięci podręcznej): 3 s6 Cyfrowy telekonwerter: 1,5x, 2x, 2,5x, 3x, wył. Nośniki zapisu zdjęć: karta SD Rozmiar zapisywanych zdjęć: 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 10807 System: Typ wyświetlacza: Panel dotykowy LCD, 3,5 cala Rozdzielczość: około 2,76 mln punktów (1280 × RGB × 720) Pozostałe: Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego Wybór punktu ostrości Interfejs ekranu dotykowego do ustawień filmowania OSD do filmowania w pionie: tak Monitor przebiegów: tak (linia / linia + punkt / prezentacja kanałów RGB / prezentacja kanałów YPrPb) Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji): tak (indeks 6 kolorów) Wykresy kolorów: SMPTE / EBU / ARIB Wzmocnienie krawędzi: Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości) Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Znaczniki: możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy / pionowy, siatka, proporcje, obszar bezpieczny i znacznik użytkownika. Możliwość wyboru koloru Wizjer elektroniczny (EVF) Wbudowany wizjer elektroniczny: Nie Wejścia/wyjścia: Wejście audio 2 × 3-stykowe złącze Mini XLR 1 × gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm Wbudowane mikrofony stereofoniczne na korpusie kamery Wyjście słuchawkowe 1 gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm Wyjście wideo do monitora 1 wyjście 3G-SDI (BNC) HDMI 1 złącze HDMI (typ A) USB 1 złącze danych USB-C (USB 3.2 1. generacji) Wyjście SDI 1 wyjście 12G-SDI (BNC) Używanie sygnału kodu czasowego 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (wejście/wyjście) Genlock 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Sync i Return) Synchronizacja 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Return) Wejście DC 12 V (4-stykowe złącze XLR / 11,5-20 V) Wielofunkcyjna stopka do podłączania akcesoriów: tak (przez korpus kamery lub górny uchwyt) Złącze zdalnego sterowania 1 gniazdo stereo typu minijack 2,5 mm Złącze obiektywu 1 × 12-stykowe gniazdo typu jack Złącze Ethernet 1 złącze RJ45 (zgodne z 1000BASE-T) Uchwyt: 1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego uchwytu ręcznego) Strumieniowa transmisja IP / FTP Transmisja strumieniowa IP przez połączenie Ethernet / Wi-Fi 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p / 59,94i / 50,00p / 50,00i) UDP / RTP / SRT / RTP+FEC / RTSP+RTP Tablice LUT użytkowników: tak, wbudowane tablice LUT dostępne do monitorowania. Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33) Złącze wideo 1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego monitora LCD) Sygnał Tally: tak, przez Wi-Fi lub Ethernet przy użyciu protokołu XC Wejście sygnału powrotnego: 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Sync) Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych: POWIĘKSZENIE WZMOCNIENIE WYOSTRZONYCH KRAWĘDZI (TRYB RĘCZNY) WFM TRYB ZWOLNIONY/PRZYSPIESZONY ISO / WZMOCNIENIE PRZESŁONA KL./S W TRYBIE ZWOLNIONYM/PRZYSPIESZONYM STAN AUDIO BALANS BIELI USTAW BALANS BIELI FUNKCJA (nieprzypisany) BLOKADA AF Przyciski przypisywane przez użytkownika: 13x (korpus) / 3x (uchwyt) / 2x (monitor LCD) Inne informacje: Kontrolka nagrywania: tak, 2x Pokrętło CUSTOM: tak, 3x Obsługa aplikacji: Cinema RAW Development XF Utility EOS VR Utility Aplikacja do zdalnego sterowania kamerą Wtyczka RAW do Avid Media Access Wtyczka RAW do Final Cut Pro Wtyczka XF do Avid Media Access Wtyczka EOS VR do Adobe Premiere Pro Wtyczka CV Metadata do Adobe After Effects Wtyczka Live Link do Unreal Engine Narzędzie ekstrakcji metadanych CV MP4 Join Tool Aktywator HEVC Obsługa aplikacji na smartfony Canon Multi-Camera Control Content Transfer Professional Browser Remote Control Ekspozycja: Pomiar ekspozycji: Standardowe / oświetlenie punktowe / podświetlenie Korekta ekspozycji: Dostępna funkcja przesunięcia AE. Wartość docelowa (±8 stopni od środka) Tryb automatycznej ekspozycji: Automatyczna przysłona / Auto ISO Tryb Push Auto Iris: tak Blokada ekspozycji: Nie Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem: tak Czułość ISO: Wyświetlanie co 1 stopień : 100* / 160** / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 100* / 125* / 160 / 200 / 250 / 320 / 400 / 500 / 640 / 800 / 1000 / 1250 / 1600 / 2000 / 2500 / 3200 / 4000 / 5000 / 6400 / 8000 / 10000 / 12800 / 16000 / 20000 / 25600 / 32000 / 40000 / 51200 / 64000* / 80000* / 102400* * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony System autofokusa: Dual Pixel CMOS AF II + EOS iTR AF X Rozmiary ramki AF: Pełna klatka: około 100% (pionowo) × około 100% (poziomo) Duża strefa (pionowo): zakres wyświetlania wideo około 97% (pionowo) × 25% (poziomo) Duża strefa (poziomo): zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 76% (poziomo) Strefa: zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 25% (poziomo) Mała strefa: zakres wyświetlania wideo około 15,9% (pionowo) × 11,8% (poziomo) Tryby automatycznej regulacji ostrości: Ciągły AF / One-Shot AF Funkcja AF z wykrywaniem twarzy: tak (oczy / twarz / głowa / ciało) AF z wykrywaniem zwierząt: tak (psy / koty) Prowadnica regulacji ostrości: tak, z kompatybilnymi obiektywami Canon Ustawienie wzmocnienia: -6 dB*, -3 dB*, od -2 dB** do 48 dB, 51 dB*, 54 dB*9 * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony Migawka: Tryby kontroli: prędkość / kąt / regulacja częstotliwości / wolna migawka Czas naświetlania: od 1/1 do 1/2000 (łącznie 45 ustawień) Kąt migawki: od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę Długa ekspozycja (SLS): 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę Regulacja częstotliwości skanowania: od 23,97 do 2000 Hz w zależności od trybu matrycy / liczby klatek na sekundę Niestandardowy tryb obrazu: Zapisane konfiguracje C1: Canon 709 C2: Canon Log 2 C3: Canon Log 3 C4: BT.709 Wide DR C5: BT.709 Standard C6: PQ C7: HLG C8: EOS Standard C9: EOS Neutral C10: od User10 do User20 Profil HDR-HLG: BT.2100: odpowiada ITU-R BT.2100 Tryb żywy: odpowiada kolorom tradycyjnym w ITU-R BT.2390 Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej Wideo: odwzorowanie kolorów z kontrastem pod kątem transmisji telewizyjnej. Parametry regulacji obrazu: Ustawienie czerni referencyjnej Główny poziom czerni Poziom gamma czerni Nasycenie ciemnych obszarów Punkt przegięcia Ostrość Redukcja szumów Szczegółowe odwzorowanie skóry Dostosowywanie matrycy kolorów Balans bieli Korekcja kolorów Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS: Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta) Wbudowana (pasma 2,4 / 5 GHz) Obsługa standardu 802.11a/b/g/n/ac Informacje GPS (moduł dodatkowy): Tylko w połączeniu z odbiornikiem GPS GP-E2 Balans bieli: Automatyczny: tak Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5600 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B Przesunięcie balansu bieli: od -5 CC do +5 CC (światło dzienne, żarówki), od -20 CC do +20 CC (kelwinów) Używanie sygnału kodu czasowego: system zliczania: Regen / RecRun / Swobodne odliczanie / External / Frame Count Dźwięk: Format nagrywania: RAW / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) XF-AVC S / XF-HEVC S: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) lub MPEG2-AAC LC (16 bitów, 48 kHz) 2 kanały Akcesoria dołączone: Monitor LCD Moduł montażowy LCD Kabel monitora MC-5U Rączka Uchwyt kamery Akumulator BP-A60N Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B Ładowarka akumulatora CG-A20 Uchwyt mikrofonu Akcesoria opcjonalne: Akumulator BP-A60N / BP-A30N Akumulator BP-A30 / BP-A60 Ładowarka akumulatora CG-A20 / CG-A10 Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B Kabel monitora MC-5U Adapter mocowania PL-RF Adapter mocowania EF-EOS R Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji Adapter mocowania z wsuwanym filtrem EF-EOS R Adapter mocowania EF-EOS R 0.71X Zdalny kontroler kamer RC-V100 Zdalny kontroler kamer RC-IP100 Zdalny kontroler kamer RC-IP1000 Stereofoniczny mikrofon kierunkowy do stopki wielofunkcyjnej DM-E1D Przewód do wyzwalania lampy błyskowej OC-E4A Kabel interfejsu IFC-100U / IFC-400U Akcesoria firm zewnętrznych: Adapter mikrofonu Tascam CA-XLR2d XLR Źródło zasilania Zasilanie (akumulator) BP-A60N (w zestawie) BP-A30N / BP-A30* / BP-A60* (opcjonalnie)10 Zasilanie sieciowe Gniazdo DC IN 12 V: 11,5 –20 V prądu stałego (4-stykowy XLR) Zużycie energii (przybliżone) RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p (32,5 W) RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p (3,4 W) XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p (31,6 W) XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p (29,7 W) Czas nagrywania (przybliżony) W przypadku dostarczonego akumulatora BP-A60N: RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p: 155 min (pełna klatka) RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p: 165 min (Super35) XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p: 160 min (10-bitowy YCC422) XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p: 170 min (10-bitowy YCC422) Dane fizyczne: Wymiary (sam korpus): około 142 × 135 × 135 mm Masa (sam korpus): 1540 g Zakres temperatury pracy: około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%, około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60% Dodatkowe informacje: Zapis materiału RAW możliwy tylko na karcie CFexpress Zapis w trybie 25p na karcie 512 GB z maks. przepływnością Nagrywanie przechodzące nie jest dostępne podczas nagrywania w formacie RAW lub S&F Funkcja jednoczesnego nagrywania może nie być dostępna dla niektórych prędkości nagrywania w trybie S&F. Nagrywanie w trybie proxy dostępne w formatach XF-AVC, XF-AVC S i XF-HEVC S (w zależności od wybranego formatu głównego) Funkcja buforowania nie jest dostępna podczas nagrywania w formacie RAW W zależności od wybranego trybu matrycy i formatu Opcja dostępna, gdy bazowa czułość ISO jest ustawiona na automatyczną Opcja dostępna, gdy bazowa czułość ISO jest ustawiona na automatyczną W przypadku użycia oryginalnych akumulatorów BP-A30 / BP-A60 zasilanie i komunikacja za pośrednictwem złącza LENS w stopce wielofunkcyjnej są niedostępne mniejCanon EOS C400 Body Full Frame 6K - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.