Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l

(20 opinie)
139,00 zł
Allegro
Syntetyczne oleje silnikowe, o pojemności: 4L, o klasie lepkości: 0W30

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Allegro
Shell Helix Ultra 0W30 Ect C2/C3 olej silnikowy 4L
139,00 zł
Idź do sklepu
Ceneo - Kup teraz
Olej silnikowy SHELL 550046306
160,02 zł
Sprawdź na Ceneo

Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Opis

Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30Dostępne opakowania: 1L, 4L, 55L, 209LW pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalinShell Helix Ultra ECT C2/C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochrone filtrów czastek stałych zapewniajac wysoka wydajnosc silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujacych silnika zapewniajac oszczednosc paliwa.Spełnione wymagania i posiadane aprobatyACEA C2/C3·API SN·VW 504.00/507.00·MB 229.52, 229.51, 229.31·Fiat 9.55535-DS1·Porsche C30Zastosowanie
  • Shell Helix Ultra ECT C2/C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniacy katalizatory samochodówbenzynowych i filtry czastek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów,które moga powodowac blokowanie układu wydechowego i zmniejszac wydajnosc silnika.
  • Shell Helix Ultra ECT C2/C3 moze byc stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla,równiez tych wyposazonych w filtr czastek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Zalety
  • Maksymalna czystość silnika - Aktywnie i nieustannie usuwa z silnika wszelkie tworzące się brudy i osady
  • Nadzwyczajne zabezpieczenie części przed zużyciem i zwiększenie trwałości silnika - We wszystkich warunkach jazdy, włączając częste zatrzymywanie się i ponowne ruszanie w warunkach jazdy po mieście jak (...) więcej
  • Podwyższona ekonomia zużycia paliwa i łatwiejsze uruchamianie zimnego silnika - Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia efektywnie wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika.
  • Niskie zużycie oleju - Wykorzystanie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych obniża lotność oleju i co za tym idzie zużycie oleju. Konieczność dolewek jest przez to zredukowana.
  • Ekstremalnie niska zawartość chloru - Mniejsze zagrożenie dla środowiska.- Doskonałe zabezpieczenie filtrów DPF
Własciwosci i korzysciOleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystosci filtra czastek stałych w silnikach Diesla.
  • Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell. Pomaga chronic wysokowydajne silniki przed osadami obnizajacymi ich moc i wydajnosc
  • Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamami.
  • Znakomite zabezpieczenie przed zuzyciem. Do 4x lepsze niz wymagane przez specyfikacje API SN (2). Do 50% lepsze niz wymagane przez norme ACEA C2/C3 (3)
  • Zawiera specjalne antyoksydanty. Zapewnia doskonała ochrone przed utlenianiem przez cały okres uzytkowania oleju.
  • Niska lepkosc i małe tarcieAz do 2.6 % wieksza oszczednosc paliwa (4).
  • Doskonała czystosc tłoków. Do 45% czysciejsze niz wymagane przez specyfikacje ACEA C2/C3 (5). Przewyzsza wymagania specyfikacji API SN (6).
  • Doskonałe zabezpieczenie przed korozja. Aż do 3x lepsze zabezpieczenie przed korozja niz wymagane przez norme API SN (7).
  • Wysoka czystosc zaworów wlotowych. Przewyzsza wymagania VW w tescie VW FSI (8).
  • Wyjatkowe własciwosci niskotemperaturaturowe. Szybszy przepływ oleju powoduje szybsze rozgrzanie silnika (9).
  • Wysoka odpornosc na obciazenia mechaniczne.
  • Niska odparowalnosc oleju. Niskie zuzycie oleju zmniejsza koniecznosc dolewek.
  1. W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG na oczyszczanie z szlamów z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  2. W oparciu o wyniki testu wg Sequence IVA dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  3. W oparciu o wyniki testu OM646LA dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  4. W oparciu o wyniki testu oszczednosci paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem 0W-30.
  5. W oparciu o wyniki testu DV4TD dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  6. W oparciu o wyniki testu Sequence IIIG dla API SN z uzyciem oleju 0W-30.
  7. W oparciu o wyniki testu korozji Sequence VIII dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
  8. W oparciu o wyniki testu VW FSI test limity uzycie SAE 0W-30.
  9. W porównaniu do olejów o wyzszej lepkosci.
Spełnia wymagania nowoczesnych silników Diesla z DPF i benzynowych z trój­drożnym katalizatorem. Pozawala na zmniejszenie zużycia paliwa. W teście VW PV1451 wykazał mniejsze zużycie paliwa o 3 %. Dzięki parametrom lepkościowym lepiej chroni silnik niż typowe oleje w klasie 5W-30 w wysokich i niskich temperaturach pracy.SPECYFIKACJA PRODUKTU
  • Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
  • Zastosowanie:: olej silnikowy
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Gęstość w temp. 15°C kg/m3: 838
  • Temp.zapłonu COC°C minimum: 204
  • Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 40°C: 58.70
  • Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 100°C: 11.90
  • Wskaźnik lepkości: 204
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIEPowstawanie osadów jest spowodowane łączeniem się ze sobą cząsteczek zanieczyszczeń, głównie sadzy. Dzięki wykorzystaniu Technologii Shell Active Cleansing (Technologii Aktywnego Oczyszczania) oleje Shell Helix zapobiegają łączeniu się cząsteczek, a tym samym osadzaniu zanieczyszczeń obniżających moc i wydajność silnika. Ta technologia gwarantuje wyższy poziom oczyszczania, ochronę przekraczającą wymagania norm branżowych. Zapewniaona utrzymanie kluczowych elementów silnika w czystości charakterystycznej do tej pory tylko dla nowych silników. Oleje Shell Helix zawierają aktywne substancje oczyszczające działające dwojako: zapobiegające powstawaniu nowych złogów oraz oczyszczające ze starych. Technologia Shell Active Cleansing powoduje oczyszczanie z nagaru i szlamów, które powstają przy stosowaniu produktów o niższej jakości, i tym samym pozwala zachować wysoką czystość układu. Jednocześnie aktywne czastki, które pochodzą z dodatków, wiążą zanieczyszczenia (powstające w naturalny sposób przy spalaniu mieszanki paliwowej) zanim utworzą one osady w komorze spalania, obniżając moc i wydajność silnika. Połączone technologie Shell PurePlus i Shell Active Cleansing umożliwiły rozwój kolejnej generacji olejów silnikowych.

Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

  1. Avatar

    CeneoAI

    - 2024-09-27
    Użytkownicy są wyjątkowo zadowoleni z Shell Helix Ultra ECT 0W30 C2/C3, chwaląc jego jakość i efektywność w smarowaniu silników, szczególnie z turbodoładowaniem. Wiele osób podkreśla niski poziom hałasu pracy silnika oraz doskonałe parametry, co przekłada się na długowieczność i ochronę jednostki napędowej. Ogólnie produkt cieszy się bardzo pozytywnymi opiniami.
  2. Avatar
    Opinia została napisana przez użytkownika, który zakupił produkt.

    Narcyz

    - 2024-03-22
    Mój ulubiony olej (przynajmniej patrząc na interwał wypalania DPFu oraz dźwięk pracy silnika). Testowałem Ford Formula F 5W30, Ravenol FDS 5W30, Mobile 5W30 FE, Castrol StartStop C2 5W30, EXTREME AMG VR2 5W30 GTJ i z tych wszystkich w moim odczuciu SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 jest najlepszy. Szczególnie słychać to zimą, a właściwie nie słychać :-D... Olej bardziej nastawiony na ochronę silnika niż na oszczędzanie paliwa (w stosunku do olei FE). Olej wymieniam co 10.000km.
  3. Opinia została napisana przez użytkownika, który zakupił produkt.

    s...h

    - 2023-04-29
    Najlepszy olej dla grupy VAG, parametry lepsze niż motul, rozsądna cena.
Zobacz wszystkie opinie

Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania