Getting Started with SpriteKit

(0 opinie)
107,10 zł
helion.pl
Jorge Jordán

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
helion.pl
Getting Started with SpriteKit (ebook)
107,10 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
ebookpoint.pl
Getting Started with SpriteKit (ebook)
107,10 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu

Getting Started with SpriteKit - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Getting Started with SpriteKit - Opis

SpriteKit is Apple’s game engine to develop native iOS games. Strongly boosted by the Apple Inc., Cupertino, it has increased in popularity since its first release. This book shows you the solutions provided by SpriteKit to help you create any 2D game you can imagine and apply them to create animations that will highlight your existing apps.This book will give you the knowledge you need to apply SpriteKit to your existing apps or create your own games from scratch.Throughout the book, you will develop a complete game. The beautiful designs implemented in the game in this book will easily lead you to learn the basis of 2D game development, including creating and moving sprites, and adding them to a game scene. You will also discover how to apply advanced techniques such as collision detection, action execution, playing music, or running animations to give a more professional aspect to the game. You will finish your first game by learning how to add a main menu and a tutorial, as well as saving and loading data from and to the player’s device. Finally, you will find out how to apply some mobile games techniques such as accelerometer use or touch detection. Spis treści: 1. First steps on SpriteKit 2. What makes a game a game 3. Taking games one step further 4. From basic to professional games 5. Squeezing the device capabilities out 6. Complimentary techniques

Getting Started with SpriteKit - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Aktualnie brak opinii na temat Getting Started with SpriteKit - Dodaj opinię

Getting Started with SpriteKit - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania