Motul 8100 Eco-Nergy 5W30 4l - Opis
- Przedmiot: Olej silnikowy wraz z zawieszką serwisową
- Oferta dotyczy (ilość): 1 sztuki
- Numer katalogowy: 8100ECO-NERGY5W304L i ZAWIESZKA
- Stan: Towar oryginalny, fabrycznie nowy i zapakowany
- Informacje dla MOTUL 104257
- uwzględnić informację serwisową:
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj połączenia: Bańka
- Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
- Klasa lepkości SAE: SAE J 300
- Specyfikacja wg ACEA: A5/B5
- Specyfikacja wg API: SP
- Dopuszczenie przez producenta: FORD WSS-M2C913-D
- Dopuszczenie przez producenta: JAGUAR STJLR.03.5003
- Dopuszczenie przez producenta: RENAULT RN0700
- Dopuszczenie przez producenta: RENAULT RN700-20-29
- Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-G1
- Zalecenie producenta oleju: CHRYSLER MS 50081
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany do nowoczesnych pojazdów wyposażonych w doładowane lub wolnossące silniki benzynowe oraz Diesla o wtrysku bezpośrednim lub pośrednim, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Kompatybilny z katalizatorami. Zapewnia odporność na wysoką temperaturę i wysoką odporność na utlenianie przez cały okres pomiędzy wymianami oleju w celu pełnej ochrony silnika. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Wydajność ACEA A5/B5 wymaga od środka smarnego rzeczywistej oszczędności paliwa i niskiej emisji dla mocnych silników: MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 ma syntetyczne bazy olejowe i określone cząsteczki
(...) więcej
modyfikujące tarcie, które zapewniają wyjątkową odporność filmu olejowego, zmniejszają tarcie w silniku, utrzymują ciśnienie oleju i ogólnie obniżają temperaturę pracy. MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 zapewnia wyjątkowe właściwości smarne, takie jak ochrona przed zużyciem i odporność na wysokie temperatury, co zapewnia lepszą kontrolę zużycia oleju, a także do 10% oszczędności paliwa podczas rozruchu i krótkich podróży po mieście (w porównaniu do oleju referencyjnego 15W-40). Norma API SP jest w pełni wstecznie kompatybilna z normą API SN i wszystkimi poprzednimi normami API. Smary API SP zapewniają wyjątkową odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadami, lepszą czystość silnika, ochronę przed zużyciem i zwiększoną wydajność w niskich temperaturach, co pozwala na oszczędności paliwa przez cały okres eksploatacji oleju. Oprócz wstecznej kompatybilności, w porównaniu do API SN i API SN Plus, standard API SP zapewnia wyższą wydajność i szczególnie zwiększa ochronę przed LSPI w przypadku silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem o zmniejszonej pojemności. RENAULT opracował standard RN0700 dla olejów zdolnych do wytrzymania najsurowszych ograniczeń termicznych wraz z kompatybilnością z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin. Standard Renault RN0700 dotyczy wszystkich silników benzynowych z naturalnym dolotem (oprócz Renault Sport) grupy RENAULT (Renault, Dacia, Samsung). Specyfikacja RN0700 dotyczy również wszystkich samochodów RENAULT Diesel wyposażonych w silniki 1.5L dCi bez filtra cząstek stałych (DPF) o mocy mniejszej niż 100 KM i okresie między wymianami oleju 20 000 km lub 1 rok. Specjalnie opracowany w celu spełnienia najnowszych wymagań technicznych dla silników benzynowych i wysokoprężnych FORD, gdy wymagany jest środek smarny spełniający normę FORD WSS-M2C913-D. Norma FORD WSS-M2C913-D zapewnia pełną wsteczną kompatybilność z poprzednimi specyfikacjami FORD WSS-M2C913-A, 913-B i 913-C. Norma JLR « 03.5003 » odzwierciedla specyfikację FORD WSS-M2C913-C i obejmuje niektóre silniki benzynowe i wysokoprężne z gamy JAGUAR i LAND ROVER. Specyfikacja FORD WSS-M2C913-D obejmuje również wyższą zdolność do usuwania sadzy w porównaniu do 913-C. Dzięki unikalnej formule dyspergatora olej MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 zapobiega tworzeniu się czarnego osadu i wzrostowi lepkości, które może powodować sadza pochodząca z pozostałości spalania. Dlatego odporność na wysoką temperaturę i utlenianie są zapewnione przez cały okres między wymianami oleju, a silnik jest w pełni chroniony. W połączeniu z normą ACEA A5/B5 dla środków smarnych, olej MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 gwarantuje rzeczywistą oszczędność energii (do 3% dodatkowej oszczędności paliwa), co pozwala firmie FORD sprostać zobowiązaniom dotyczącym redukcji emisji CO2 . Specyfikacja FORD 913-D wymaga również wyjątkowo wysokiej odporności filmu olejowego dla środka smarnego, aby zagwarantować lepkość przez cały okres między wymianami oleju. Ta cecha jest jeszcze ważniejsza w obecnym kontekście zrównoważonego rozwoju i stosowania biopaliw, takich jak biodiesel. MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 gwarantuje wyjątkowe właściwości smarne, takie jak odporność na zużycie przy stosowaniu biodiesla w proporcji mieszanki 7% (Biodiesel - B7). Poziom wydajności FIAT 9.55535-G1 wymaga, aby środek smarny był zarówno ACEA A5 / B5, API SL, syntetyczny, jak i o klasie lepkości 5W-30, aby idealnie smarować niektóre silniki benzynowe FIAT i JEEP. W ramach grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles) specyfikacja CHRYSLER MS 50081 odzwierciedla specyfikację FIAT 9.55535-G1 w CHRYSLER. Ten rodzaj oleju jest przyjazny dla środowiska – pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa, a tym samym minimalizuje emisję gazów cieplarnianych (CO 2 ). Klasa ACEA ACEA A5/B5, API SERVICE SP Dopuszczenia OEM FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR STJLR.03.5003, RENAULT RN0700 Poziom jakości MS 50081, 9.55535-G1 Dobieraj części po katalogu TecAlliance, katalogu ASO VIN W jednym modelu auta, mogą występować różne warianty danej części. W przypadku niepewności o właściwy dobór części, zalecana jest weryfikacja wg. numeru VIN
mniej
Motul 8100 Eco-Nergy 5W30 4l - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.
Aktualnie brak opinii na temat Motul 8100 Eco-Nergy 5W30 4l -
Dodaj opinię