


SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych









SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - Najlepsze oferty
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - Opis
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ... oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ... i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
Najważniejsze zagadnienia:
kwestie kontentowe ... czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści
aspekty techniczne ... architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals
narzędzia ułatwiające optymalizację ... darmowe i płatne
sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga ... w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych
opinie innych ekspertów – czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w (...) więcej wyszukiwarce
Spis treści: Wstęp 1. Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce 1.1. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Pozostałe możliwości wypełnienia wyników wyszukiwania 1.2. Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO 2. SEO bloga i personalnej strony internetowej 2.1. Wstęp do SEO, czyli jak powstaje wynik wyszukiwania? 2.2. Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia 2.3. Słowa kluczowe Podstawowa analiza słów kluczowych w 7 krokach Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia 2.4. Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Częste błędy 2.5. Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Częste błędy 2.6. Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery 2.7. Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3. Wiadomości Google i Discover 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? 3.2. Czym jest Discover? 3.3. Zależności między Wiadomościami Google a Discover 3.4. Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów 3.5. Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja 3.6. Discover - wymogi Google dotyczące treści 3.7. Google News i Google Discover - monitoring 3.8. Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover 4. Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu 4.1. Link building wizerunkowy - podstawy 4.2. Badanie i przewidywanie trendów Google Trends 4.3. Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach 4.4. Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów 4.5. Sprzedaż artykułów sponsorowanych Publikacja artykułów sponsorowanych 4.6. Afiliacja i reklamy a SEO 5. Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) Dwie metodologie Ukryte zapytania 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Inne pomysły na wykorzystanie Google Ads Powodzenia! Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna) Masz pytania? O autorze: Ewelina Podrez-Siama - założycielka grupy agencji Fox Strategy i prezeska Fox Strategy sp. z o.o., w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Influencers Live, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki o SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych. mniej
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.