








Canon EOS R100 + RF-S 18-45MM IS STM + RF-S 55-210MM F5-7.1 IS STM









Canon EOS R100 + RF-S 18-45MM IS STM + RF-S 55-210MM F5-7.1 IS STM - Najlepsze oferty
Canon EOS R100 + RF-S 18-45MM IS STM + RF-S 55-210MM F5-7.1 IS STM - Opis
W ZESTAWIE CZYTNIK KART PAMIĘCI !!! Produkt pochodzi z polskiej dystrybucji +APARAT BEZLUSTERKOWY CANON EOS R100 BODY Korpus aparatu bezlusterkowego EOS R100, czarny Dekiel na korpus R-F-5 Pasek na szyję EM-200DB Ładowarka LC-E17E Akumulator LP-E17 Osłona akumulatora Przewód zasilający Zestaw instrukcji obsługi +OBIEKTYW CANON RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM ZE STABILIZACJĄ OBRAZU Obiektyw RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM Dekiel na obiektyw E-49 Dekiel przeciwkurzowy na obiektyw RF +OBIEKTYW CANON RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM ZE STABILIZACJĄ OBRAZU Obiektyw RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM Dekiel przeciwkurzowy na obiektyw RF Dekiel na obiektyw E-55 + CZYTNIK KART PAMIĘCI SD SDHC USB 2.0 Uwiecznianie wspomnień na całe życie Wyraźne filmy dzięki nagrywaniu w jakości 4K UHD² i dużej matrycy APS-C (24,1 MP), która ułatwia pracę w słabym świetle i regulowanie głębi ostrości. Idealne wyostrzanie Zaawansowana technologia Dual Pixel CMOS Auto Focus wykrywa ludzi w kadrze. W połączeniu z funkcją serii zdjęć³ pozwala uwieczniać wyjątkowe chwile. Kreatywność bez wysiłku W trybie twórczego wspomagania można wybierać efekty oraz zmieniać sposób oświetlania, kolory, rozmycie tła itp., aby uzyskiwać doskonałe rezultaty. Stała łączność Po podłączeniu aparatu EOS R100 do smartfona za pomocą aplikacji Camera Connect można przesyłać zdjęcia i filmy na swoje urządzenie. Przesłane materiały bez problemu można udostępniać znajomym i rodzinie, publikować w mediach społecznościowych i archiwizować w chmurze. Mobilne rozwiązanie Aparat EOS R100 jest lekki i na tyle mały, że można go zabierać wszędzie i (...) więcej zawsze mieć pod ręką. Wymiary: 116,3 × 88,1 × 58,7 mm Przejście na lepsze rozwiązanie Mniejsza głębia ostrości i atrakcyjny efekt bokeh dzięki matrycy, która jest kilka razy większa od tej dostępnej w smartfonie. Szczegółowe dane techniczne Matryca światłoczuła Typ: CMOS 22,3 × 14,9 mm Efektywna liczba pikseli: Przybliżony 24,1 megapiksela Łączna liczba pikseli: Około 25,8 megapiksela Format obrazu: 3:2 Filtr dolnoprzepustowy: Brak Czyszczenie matrycy: Brak Typ filtra kolorowego: Kolory podstawowe RGB Matrycowy stabilizator obrazu: Nie Procesor obrazu Typ: DIGIC 8 Regulacja ostrości Typ: System Dual Pixel CMOS AFPodczas nagrywania filmów 4K z trybem Movie Servo AF jest wykorzystywana metoda wykrywania kontrastu. Maksymalna liczba stref AF (zdjęcia/filmy): 143/1173 (3) System / punkty AF:Zdjęcia: maksymalnie 3975 pozycji / Film: maksymalnie 3375 pozycji Zakres działania AF: Od -4 do 18 EV / od -2 do 18 EV4 (4) Tryby AF: One-Shot AF i Servo AF Wybieranie punktu AF: Twarz + śledzenie Punktowy AF 1-punktowy AF Strefowy AF Zdjęcia: maksymalnie 3975 pozycji Film: maksymalnie 3375 pozycji W trybie Twarz+śledzenie liczba punktów dostępnych do automatycznego wyboru wynosi maksymalnie: 143/99. Zależy od ustawień. Maks. 25 klatek w trybie strefowego AF Swobodnie ustawianie 1 punktu AF / 1 strefy AF w trybie ręcznym (obszar dostępny w zależności od obiektywu) AF ze śledzeniem: Ludzie (oczy/twarz/głowa/ciało) Blokada AF: Uruchamiana po naciśnięciu do połowy spustu migawki lub konfigurowalnego przycisku blokady AF Oświetlenie wspomagające AF: Za pomocą diody LED Ostrość ręczna: W przypadku obiektywów RF: za pomocą specjalnego przełącznika AF/MF na obiektywie, jeśli jest dostępny, lub w menu W przypadku obiektywów EF i EF-S – wybór za pomocą przełącznika AF/MF na obiektywie Wzmocnienie krawędzi w trybie MF dostępne Dostępny tryb AF+MF (ręczne ustawianie ostrości po trybie One-Shot AF) Powiększenie obrazu dostępne w trybie MF (3–10x, z przyrostem co 0,1x)(5) Sekwencja nastaw ostrości: Nd. Regulacja ekspozycji Tryby pomiaru: Pomiary przy użyciu matrycy światłoczułej w czasie rzeczywistym (1) Pomiar wielosegmentowy (384 strefy, 24 × 16) (2) Pomiar skupiony na środku (około 5,8% ekranu trybu Live View) – tylko zdjęcia (3) Pomiar centralnie ważony uśredniony (4) Pomiar punktowy (około 2,9% ekranu trybu Live View) Pomiar skupiony i punktowy nie jest dostępny w przypadku filmów Zakres pomiaru jasności: Zdjęcie: od -2 do 20 EV (6) Film: od 0 do 20 EV Blokada AE: Automatyczna: w trybie One-Shot AF ekspozycja jest blokowana po wyostrzeniu obiektów Ręczna: uruchamiana przyciskiem blokady AE w trybach strefy twórczej lub w trybie filmowania Korekta ekspozycji: +/-3 EV z przyrostem co 1/3 stopnia Sekwencja naświetlania: 3 zdjęcia +/-2 EV z przyrostem co 1/3 stopnia Fotografowanie bez migotania: Tak. Wykrywanie migotania przy częstotliwości 100 lub 120 Hz. Fotografowanie bez migotania nie jest dostępne w przypadku wyższych częstotliwości. (7) Czułość ISO: Open Standardowa czułość ISO: ISO 100–12 800 z przyrostem co 1/3 stopnia lub 1 stopień Rozszerzona czułość ISO: H (odpowiednik ISO 25 600) (8) Migawka Typ: Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa (migawka roletowa przy użyciu matrycy (9) ). Pierwsza kurtyna elektroniczna, druga kurtyna mechaniczna (10) Czas naświetlania: 30–1/4000 s (z przyrostem co 1/3 stopnia), tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania) Zwolnienie migawki: Miękki spust elektromagnetyczny Balans bieli Typ: Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę Ustawienia: AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej; kompensacja balansu bieli: 1. Niebieski/bursztynowy +/-9 2. Purpurowy/zielony +/-9 (11) Przesunięcie Niebieski/bursztynowy +/-9 poziomów Purpurowy/zielony +/-9 poziomów (12) Ręczny balans według wzorca bieli: Tak, wybierz obraz na karcie, który będzie używany jako ręczny balans według wzorca bieli Sekwencja balansu bieli: +/-3 poziomy, z przyrostem co jeden poziom (13) Wizjer: Typ: Elektroniczny wizjer OLED 0,39 cala Liczba punktów: Przybliżony 2,36 mln punktów Pokrycie: (pionowo/poziomo) Około 100% (14) Powiększenie: Przybliżony 0,95x (15) Punkt oczny: Około 22 mm (16) Korekcja dioptrii: Przybliżony Od -3,0 do +1,0 m-1 (dpt) Informacje w wizjerze: Czujnik wizjera: dostępny Wyświetlacz pionowy tylko dla zdjęć. Symulacja ekspozycji (17) Możliwość konfiguracji i przełączania za pomocą przycisku INFO (18) (1) Obraz Live View z informacjami o ekspozycji (2) Obraz Live View z podstawowymi informacjami (3) Obraz Live View z pełnymi informacjami Konfigurowalne ustawienia: Nakładka z siatką (3 formaty), histogram (jasność/RGB) Jasność wizjera: regulacja ręczna 1–5 Podgląd głębi ostrości: Tak Osłona okularu: Nie Ekran LCD Typ: Ekran LCD (TFT) o przekątnej 7,5 cm (3 cale) Format obrazu 3:2. Przybliżony 1,04 mln punktów. Pokrycie: Około 100% Regulacja jasności: Siedem poziomów regulacji Obsługa za pomocą ekranu dotykowego: Nie Opcje wyświetlania: Możliwość konfiguracji i przełączania za pomocą przycisku INFO (1) Obraz Live View z informacjami o ekspozycji (2) Obraz Live View z podstawowymi informacjami (3) Obraz Live View z pełnymi informacjami Konfigurowalne ustawienia: Nakładka z siatką (3 formaty), histogram (jasność/RGB) Lampa błyskowa Liczba przewodnia wbudowanej lampy błyskowej (ISO 100, metry): 6 Pokrycie błysku wbudowanej lampy błyskowej: Przybliżony kąt widzenia: 18 mm Czas ładowania wbudowanej lampy błyskowej: Przybliżony 5 s Tryby: Automatyczny Wyzwalanie błysku Wył. Pomiar światła błysku E-TTL II (wielosegmentowy (priorytet twarzy) / wielosegmentowy / średni) Redukcja efektu czerwonych oczu: Tak Czas synchronizacji z lampą błyskową: 1/250 s Korekta ekspozycji lampy: +/-2 EV z przyrostem co 1/3 stopnia Sekwencja ekspozycji z lampą: Nie Blokada ekspozycji lampy: Tak Synchronizacja błysku z drugą kurtyną: Tak (19) Stopka HotShoe / złącze PC: Tylko stopka 5-stykowa Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi: E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite z serii EX i EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych (20) Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi: Za pomocą menu ustawień aparatu / ustawień lampy błyskowej Fotografowanie Tryby Zdjęcia: Inteligentna scena auto Hybrydowa automatyka Tryby scen specjalnych SCN (x10) – Portrety – Krajobrazy – Sport – Panoramowanie – Małe odległości – Żywność – Nocny portret – Zdjęcia nocne z ręki – Regulacja podświetlenia HDR – Tryb cichej migawki (21) Filtry twórcze – Ziarnisty Cz/B – Miękka ostrość – Efekt rybiego oka – Efekt akwareli – Efekt aparatu-zabawki – Efekt miniatury – Artystyczny standard HDR – Artystyczny żywy HDR – Olejny HDR – Artystyczny uwypuklony HDR (22) P (Programowa AE) Tv (preselekcja czasu) Av (preselekcja przysłony) M (ręczna regulacja ekspozycji, ekspozycja w trybie Bulb) Filmy: Automatyczna ekspozycja filmu Ręczna regulacja ekspozycji filmu Style obrazów: Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) Przestrzeń kolorów: sRGB i Adobe RGB Przetwarzanie obrazów: Priorytet jasnych partii obrazu (standard i wyższa jakość) Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności), 4 ustawienia Redukcja zakłóceń długiego czasu naświetlania Redukcja zakłóceń – High ISO (4 ustawienia oraz redukcja szumów zdjęć seryjnych) Korygowanie jasności brzegów obiektywu Korygowanie aberracji chromatycznej Korekcja dyfrakcji Cyfrowy optymalizator obiektywu (DLO) Twórcze wspomaganie: Zaprogramowane ustawienia Rozmycie tła (5 ustawień) Jasność (19 poziomów) Kontrast (9 poziomów) Nasycenie (9 poziomów) Ton koloru 1 i 2 (19 poziomów) Monochromatyczny (wył. / czarno-biały / sepia / niebieski / purpurowy / zielony) Tryby wyzwalania migawki: Pojedyncze zdjęcia Serie zdjęć Samowyzwalacz 10-sekundowy / zdalne sterowanie Samowyzwalacz 2-sekundowy / zdalne sterowanie Serie zdjęć z samowyzwalaczem Serie zdjęć: One Shot AF: maks. około 6,5 kl./s z elektroniczną pierwszą kurtyną, szybkość utrzymywana dla 97 obrazów JPEG (wszystkie rozmiary) lub 6 obrazów RAW, 17 obrazów C-RAW lub RAW + L JPEG: 6, C-RAW + L JPEG: 13 zdjęć (23). Servo AF: maks. około 3,5 kl./s Timer interwałowy: Nie Typ plików Typ zdjęć: JPEG: 8-bitowy, standardowa/niska kompresja: (zgodność ze standardem Exif 2.31) / zgodność ze standardem DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0 RAW: RAW, C-CRAW (14-bitowy CR3) Zgodność ze standardem Digital Print Order Format [DPOF] wersja 1.1 (24) Jednoczesny zapis plików RAW i JPEG: Tak, RAW + różne kompresje JPEG Wielkość obrazu: RAW / C-RAW: 24,0 MP (6000 × 4000) JPEG 3:2: L 24 MP (6000 × 4000) M 10,6 MP (3984 × 2656) S1 5,9 MP (2976 × 1984) S2 3,8 MP (2400 × 1600) JPEG 4:3: L 21,3 MP (5328 × 4000) M 9,5 MP (3552 × 2664) S1 5,3 MP (2656 × 1992) S2 3,4 MP (2112 × 1600) JPEG 16:9: L 20,2 MP (6000 × 3368) M 8,9 MP (3984 × 2240) S1 5,0 MP (2976 × 1680) S2 3,2 MP (2400 × 1344) JPEG 1:1: L 16,0 MP (4000 × 4000) M 7,1 MP (2656 × 2656) S1 3,9 MP (1984 × 1984) S2 2,6 MP (1600 × 1600) (25) Foldery: Możliwość tworzenia i wyboru nowych folderów Numery plików: (1) Ciągłe, automatyczne resetowanie (2) Ręczne resetowanie Film EOS Typ filmu: MP4: MPEG-4 AVC/H.264; dźwięk: AAC Wielkość filmu: 4K UHD – 3840 × 2160, 23.98 / 25 kl./s, IPB (standardowo), AAC Full HD – 1920 × 1080, 59,94/50/29,97/25/23,98 kl./s, kompresja IPB (standardowa), ACC HD – 1280 × 720, 59,94, 50 kl./s, kompresja IPB (standardowa), ACC Filmy z dużą liczbą klatek/s – 1280 × 720, 119,88 / 100 kl./s, kompresja IPB (standardowa), bez dźwięku Filmy poklatkowe – 3840 × 2160 / 1920 × 1080, 29,97 / 25 kl./s, All-I, bez dźwięku Filmy z efektem miniatury – 1920 × 1080, 29,97 / 25 / 23,98 kl./s, kompresja IPB (standardowa), bez dźwięku (26) Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewnętrzne): 4K / Full HD: YCbCr4:2:0 (8 bitów) Canon Log: Nieobsługiwane Długość filmu: Maks. czas trwania: 29 min i 59 s Maksymalny rozmiar pliku: SDXC: ExFAT – nieograniczony SDHC: FAT32 – 4 GB SD: FAT16 / FAT12 – 2 GB Filmy z dużą prędkością nagrywania: HD 1280 × 720, 100 lub 119,88 kl./s Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości) Przechwytywanie klatek: Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 MP z filmów 4K UHD Przepływność / Mb/s: 4K UHD (23,98, 25 kl./s): IPB (standardowa) 120 Mb/s Full HD (59,94, 50 kl./s): IPB (standardowa) 60 Mb/s Full HD (29,97, 23,98, 25 kl./s): IPB (standardowa) 30 Mb/s HD (59,94, 50 kl./s): IPB (standardowa) 26 Mb/s Filmy HFR (119,88, 100 kl./s): IPB (standardowa) 52 Mb/s Filmy poklatkowe 4K (29,97, 25 kl./s): ALL-i 300 Mb/s Filmy poklatkowe Full HD (29,97, 25 kl./s): ALL-i 90 Mb/s Efekt miniatury (29,97, 23,98, 25 kl./s): IPB (standardowa) 30 Mb/s Nagrywanie na dwóch kartach: Nieobsługiwane Mikrofon: Wbudowany mikrofon monofoniczny (48 KHz, 16 bitów × 2 kanały) Wyświetlacz HDMI: Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów/filmów na karcie) Ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (nagrywanie w aparacie niemożliwe; należy użyć zewnętrznego rejestratora; ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie) Wyjście HDMI Złącze wyjścia HDMI micro (typu D) Automatycznie: – 4K (UHD): NTSC (23,98), PAL (25,00P) – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50,00p) 1080p: – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50p) Regulacja ostrości: 4K: AF oparty na detekcji kontrastu Full HD: Dual Pixel CMOS AF Filmy HFR: AF wyłączony Czułość ISO: Automatycznie: 100–12 800, H: 25 600 Ręcznie: 100–12 800, H: 25 600 Inne funkcje Funkcje indywidualne: Dodatkowe czułości ISO Bezpieczne przesuwanie ekspozycji 7 przycisków z możliwością przypisania funkcji – Przycisk migawki (wciśnięcie do połowy) – Przycisk korekty ekspozycji – Przycisk blokady AE – Przycisk ustawiania czułości ISO – Przycisk lampy błyskowej – Przycisk filmowania – Przycisk trybu wyzwalania migawki Zwalnianie migawki bez obiektywu Chowanie obiektywu przy wyłączonym zasilaniu Panel LCD / podświetlenie: Nie Odporność na pył/wilgoć: Nie Notatka głosowa: Nie Inteligentny czujnik orientacji: Nie Powiększenie przy odtwarzaniu: 1,5–10x w 15 poziomach Parametry fizyczne Konstrukcja korpusu: Głównie żywica poliwęglanowa z włóknem szklanym; zawiera stop aluminium Środowisko pracy: 0–40°C, wilgotność do 85% Wymiary (szer. × wys. × dł.): 116,3 × 85,5 × 68,8 mm Masa (sam korpus): Przybliżony 356 g OBIEKTYW CANON RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM (OEM) ZE STABILIZACJĄ OBRAZU Technologia STM Silnik STM umożliwia płynną, cichą i precyzyjną regulację ostrości, a 7-listkowa, okrągła przysłona (f/4,5–6,3) idealnie nadaje się do tworzenia artystycznych rozmyć obrazu (efektu „bokeh”) Tryb ręczny Włącz tryb ręczny i przybliżaj obiekty dzięki większemu powiększeniu w trybie MF. Jest to idealne rozwiązanie do rejestrowania obiektów z niezwykłą szczegółowością. Można wyostrzać obiekty już z odległości 15 cm (powiększenie 0,25x) Lekki obiektyw Łączna masa obiektywu RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM i należącego do systemu R aparatu bezlusterkowego z matrycą APS-C jest dużo mniejsza w porównaniu z zestawami obejmującymi lustrzanki cyfrowe. Mniejsza masa umożliwia dłuższą pracę, a dodatkowo nigdy nie przegapisz ważnej chwili Zgodność EOS R7 EOS R10 EOS R5 C* EOS R3* EOS R5* EOS R6* EOS Ra* EOS R* EOS RP* EOS R6 Mark II* EOS R8* EOS R50 EOS R100 Szczegółowe dane techniczne Cechy optyczne / dane techniczne Wielkość obrazu: APS-C Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (w mm): 29–72 mm Kąt widzenia (poziomo, pionowo, po przekątnej): 64° 30’ – 28° 20' 45° 30’ – 19° 05' 74° 20’ – 33° 40' Konstrukcja obiektywu (elementy/grupy): 7/7 Specjalna optyka: 2 soczewki asferyczne PMo Liczba listków przysłony: 7 Minimalny otwór przysłony: 22 przy 18 mm / 32 przy 45 mm Minimalna odległość ostrzenia (m): 0,2 (18 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,15) 0,3 (35 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,24) 0,35 (45 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,25) Maksymalne powiększenie (x): 0,14 (18 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,25) 0,15 (35 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,21) 0,16 (45 mm; ręczna regulacja ostrości: 0,26) Pierścień sterowania: Połączone ustawianie ostrości / sterowanie Optyczny stabilizator obrazu (OIS)(1): 4 Stabilizator obrazu IBIS × OIS(2): 6,5 Napęd AF:STM Powłoki: Powłoka Super Spectra Powłoka fluorowa: Nie Parametry fizyczne Odporność na pył i wilgoć: Nie Powłoka zewnętrzna: - Średnica filtra (mm): 49 Maks. średnica × długość (mm)(3): 69 × 44,3 Masa (g): 130 Testowane zgodnie ze standardami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association. Testowane zgodnie ze standardami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association. Wymiary obiektywu po wsunięciu OBIEKTYW CANON RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM ZE STABILIZACJĄ OBRAZU Wyraźne, pozbawione drgań i rozmyć filmy i zdjęcia Możesz fotografować i filmować przy słabym oświetleniu bez konieczności używania statywu. Obiektyw RF-S 55-210mm doskonale sprawdza się podczas fotografowania bez statywu. Pozwala rejestrować pozbawiony drgań obraz dzięki stabilizatorowi obrazu na poziomie 4,5 stopnia lub 7 stopni w przypadku współpracy z korpusem aparatu EOS R z wbudowaną funkcją stabilizacji obrazu. Kreatywne rezultaty dzięki atrakcyjnym punktom świetlnym i efektowi bokeh Eksperymentuj z rozmytymi punktami świetlnymi dzięki 7-listkowej, niemal okrągłej przysłonie i wyodrębniaj obiekty z tła, aby uchwycić piękny efekt bokeh z dodatkową głębią i siłą wyrazu. Dzięki tym funkcjom obiektyw świetnie nadaje się do tworzenia portretów. Płynna, cicha regulacja ostrości i intuicyjna obsługa Obiektyw doskonale nadaje się do uwieczniania wydarzeń sportowych. Szybkie przełączanie trybów pracy umożliwia profesjonalne fotografowanie i filmowanie – wszystko dzięki obsłudze ustawień i ręcznej regulacji ostrości jednym pierścieniem obiektywu. Silnik regulacji ostrości STM na obiektywie działa szybko i prawie bezgłośnie. Intuicyjna współpraca obiektywu z aparatem Dzięki mocowaniu RF obiektyw dobrze współpracuje z aparatami z serii Canon EOS R³, korygując błędy i wdrażając szeroką gamę opcji poprawy obrazu, w tym korekcję efektu oddychania (tzw. breathing effect) w trybie filmowania. Zgodność EOS R7 EOS R10 EOS R5 C* EOS R3* EOS R5* EOS R6* EOS R8* EOS Ra* EOS R* EOS RP* EOS R50 EOS R100 Szczegółowe dane techniczne Cechy optyczne / dane techniczne Wielkość obrazu: APS-C Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (w mm): 88–336 mm Kąt widzenia (poziomo, pionowo, po przekątnej): 23°20’ – 6°10' 15°40' – 4°5' 27°50’ – 7°25' Konstrukcja obiektywu (elementy/grupy): 11/8 Specjalna optyka: 2 elementy UD, 1 element asferyczny PMo Liczba listków przysłony: 7 Minimalny otwór przysłony: 22 (55 mm) / 32 (210 mm) Minimalna odległość ostrzenia (m): 0,73 (210 mm) 1,0 (55 mm) Maksymalne powiększenie (x): 0,28 (210 mm) 0,05 (55 mm) Pierścień sterowania: Połączone / regulacja ostrości Optyczny stabilizator obrazu (OIS)(1)": 4,5 Stabilizator obrazu IBIS × OIS(2): 7 Napęd AF: STM Powłoki: Powłoka Super Spectra Powłoka fluorowa: Nie Parametry fizyczne Odporność na pył i wilgoć: Brak Średnica filtra (mm): 55 Maks. średnica × długość (mm)(3): 69 × 135 Masa (g): 270 Testowane zgodnie ze standardami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association. Testowane zgodnie ze standardami stowarzyszenia Camera & Imaging Products Association. Wymiary obiektywu po wsunięciu Modele RF 5.2mm F2.8L DUAL FISHEYE i RF 85mm F1.2L USM DS nie są zgodne. W przypadku korzystania z cyfrowego stabilizatora filmu kadr zostanie przycięty. Zależy od ustawień. W przypadku używania obiektywu z przysłoną f/1,2 (z wyjątkiem obiektywów RF z powłoką DS) ze środkowym punktem AF i trybem One-Shot AF w temperaturze pokojowej i przy czułości ISO 100. W przypadku podłączenia obiektywów z przełącznikiem trybu ostrości pierwszeństwo ma ustawienie na obiektywie. Temperatura pokojowa, ISO 100 Funkcja ta nie jest dostępna w przypadku używania elektronicznej migawki. Migotanie może również zostać wykryte ręcznie. Wydłuża opóźnienie zwolnienia migawki. Może zmniejszyć szybkość wykonywania serii zdjęć. Interwał między zdjęciami w trybie serii zdjęć może się różnić. Ton koloru może nie odpowiadać tonacji kolorów obrazów zarejestrowanych, gdy ta funkcja jest ustawiona na [Disable/Wyłącz]. Zmiana warunków oświetlenia podczas serii zdjęć mogą spowodować zmniejszenie efektu migotania. Po wybraniu opcji [Priorytet jasnych partii obr.] dostępny zakres ustawień ręcznych to ISO 200–12 800. W przypadku korzystania z migawki roletowej mogą wystąpić zniekształcenia. W przypadku korzystania z cichej migawki format RAW/C-RAW jest przetwarzany przy użyciu 12-bitowej konwersji A/D. Niedostępne w trybie cichej migawki Przejście z temperatury barwowej bieżącego trybu balansu bieli. Jednocześnie można ustawić kolor niebieski/bursztynowy i purpurowy/zielony. Nie można stosować w połączeniu z sekwencją balansu bieli. Przejście z temperatury barwowej bieżącego trybu balansu bieli. Jednocześnie można ustawić kolor niebieski/bursztynowy i purpurowy/zielony. Nie można stosować w połączeniu z sekwencją balansu bieli. Przesunięcia balansu bieli nie można stosować w połączeniu z sekwencją balansu bieli. Przy wysokiej jakości obrazu JPEG, współczynniku proporcji obrazu 3:2 i punkcie ocznym około 22 mm Format obrazu 3:2, obiektyw 50 mm ustawienie ostrości na nieskończoność, -1 m-1. Przy -1 m-1 od końca soczewki okularu. Głębia ostrości (ustawienie przysłony) nie jest stosowana. Dotyczy zarówno wizjera, jak i ekranu. Synchronizacja z pierwszą kurtyną jest używana z czasem naświetlania krótszym niż 1/60 s. Brak zgodności z akcesoriami przeznaczonymi do stopki wielofunkcyjnej. Można ustawić jasność – z wyjątkiem trybu Kontrola podświetlenia HDR. Panoramowanie – efekt można ustawić na min./śred./maks. Jedzenie – można ustawić pięć poziomów odcieni kolorów (zimne ciepłe). Zdjęcia nocne z ręki – fotografowanie z wbudowaną lampą błyskową nie jest obsługiwane. Tryb cichej migawki: aparat może wydawać dźwięki podczas pracy autofokusa, regulacji przysłony, stabilizacji obrazu itp. Opcja fotografowania z lampą błyskową jest niedostępna. W trybie filtrów twórczych można rejestrować tylko pliki w formacie JPEG. Liczba zdjęć na karcie 32 GB zgodnej ze standardem UHS-I i spełniającej standardy testowania firmy Canon. Maksymalna liczba zdjęć seryjnych mierzona w warunkach zgodnych ze standardami testowania firmy Canon (serie zdjęć w trybie One-Shot AF, ISO 100 i standardowym stylu obrazów). Maksymalna liczba zdjęć seryjnych zależy od warunków fotografowania, takich jak współczynnik proporcji obrazu, obiekt, marka karty pamięci, czułość ISO, styl obrazów i funkcje niestandardowe itp. Ustawienie opcji Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności) na [Wysoki] zmniejsza maksymalną liczbę zdjęć seryjnych. W przypadku serii zdjęć w trybie cichej migawki pliki RAW są poddawane 12-bitowej konwersji A/D. Wszystkie wartości w megapikselach są przybliżone i zaokrąglone do najbliższej wartości jednej dziesiątej. Obrazy RAW / C-RAW są rejestrowane w formacie 3:2 i oznaczone w celu wskazania wybranego formatu obrazu. Obrazy JPEG są zapisywane w określonym formacie. Te współczynniki proporcji i liczby pikseli mają również zastosowanie do zmiany rozmiaru. Przy rozdzielczości 3840 × 2160 obraz jest przycinany wokół środka matrycy. Zoom cyfrowy jest dostępny tylko w trybie Full HD przy 29,97 / 25 / 23,98 kl./s. W przypadku filmów z dużą liczbą klatek na sekundę, filmów poklatkowych i filmów z efektem miniatury funkcje nagrywania dźwięku, filmowego serwo AF, cyfrowego stabilizatora filmu i automatycznej wolnej migawki filmu są wyłączone. W przypadku filmów z dużą liczbą klatek na sekundę i filmów poklatkowych funkcja AF jest wyłączona podczas nagrywania. Wartość dużej liczby klatek na sekundę wyświetlana w przypadku filmów odpowiada liczbie rejestrowanych klatek na sekundę. mniejCanon EOS R100 + RF-S 18-45MM IS STM + RF-S 55-210MM F5-7.1 IS STM - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.
m...6
- 2024-12-20s...z
- 2024-11-08