
Blackmagic Design ATEM 1M/E Constellation HD





Blackmagic Design ATEM 1M/E Constellation HD - Najlepsze oferty
Blackmagic Design ATEM 1M/E Constellation HD - Opis
Blackmagic Design ATEM 1 M/E Constellation HD | Mikser wideo FullHD, 10 wejść, 3G-SDI, 6 wyjść wideo, multiview, talkbackBlackmagic Design ATEM 1 M/E Constellation HD to zaawansowany mikser do produkcji na żywo w wysokiej rozdzielczości. Konstrukcja 1 M/E zawiera 10 wejść 3G-SDI konwertowanych do standardów oraz 6 niezależnych wyjść pomocniczych 3G-SDI. Posiada również wyjście kamery internetowej USB, DVE, klucze chroma, odtwarzacze multimedialne, multiview i wiele więcej.Opis ogólny dla serii Blackmagic Design ATEM Constellation:ATEM Constellation, najbardziej zaawansowane na świecie miksery do produkcji na żywo w HD i 4K, są dostępne w różnych wersjach: modele 1 M/E z 10 wejściami, 2 M/E z 20 wejściami i zaawansowane modele 4 M/E z 40 wejściami. Ponadto każde wejście SDI posiada pełny konwerter standardów. ATEM Constellation ma zaawansowane funkcje, takie jak DVE, klucze ATEM Advanced Chroma, odtwarzacze multimedialne, multiview oraz procesory SuperSource. Dodatkowo wbudowany mikser audio Fairlight posiada kompresor, ogranicznik, 6-pasmowy korektor parametryczny i ekspander na każdym wejściu. Jest też darmowy ATEM Software Control lub można dodać ATEM Advanced Panel 1 M/E, 2 M/E lub 4 M/E.Zaawansowana moc nadawcza
Miksery ATEM Constellation mają kompaktową konstrukcję do montażu w racku z wbudowanym panelem sterowania. Umożliwia to obsługę miksera, co jest istotne podczas konfiguracji lub w sytuacjach awaryjnych. Zawiera też duży LCD, dzięki któremu można zobaczyć wyjście programu i zmieniać ustawienia miksera za pomocą menu ekranowego. (...) więcej Kompaktowa konstrukcja jest idealna do zdalnych produkcji na żywo. Z tyłu miksera znajdują się złącza wejść 3G-SDI lub 12G-SDI, wyjścia aux, zbalansowane audio oraz Ethernet do sterowania. Topowe modele 4 M/E zawierają nawet RS-422 do sterowania szeregowego i cyfrowe połączenia audio MADI. Mimo tego ATEM Constellation jest wyjątkowo cichy dzięki innowacyjnemu, wysoko wydajnemu systemowi termicznemu.Sześć zaawansowanych modeli:
- ATEM 1 M/E Constellation HD
Zaawansowany mikser 1 M/E do produkcji na żywo zawiera 10 wejść 3G-SDI z konwersją standardów, 6 wyjść 3G-SDI, DVE, 4 klucze chroma, 16 widoków multiview, odtwarzacze multimedialne, talkback i wyjście kamery internetowej USB. - ATEM 2 M/E Constellation HD
Model 2 M/E podwaja funkcje modelu 1 M/E, oferując 20 wejść 3G-SDI, 12 wyjść 3G-SDI, 2 DVE, 8 kluczy ATEM Advanced, 2 multiview i SuperSource, zapewniając łącznie 6 DVE. - ATEM 2 M/E Constellation 4K
Zaawansowany mikser 2 M/E do produkcji na żywo posiada 20 wejść 12G-SDI z konwersją standardów, 12 wyjść aux 12G-SDI, 2 DVE, 8 kluczy ATEM Advanced, 2 multiview i SuperSource, zapewniając łącznie 6 DVE. - ATEM 4 M/E Constellation HD
Zaawansowany model 4 M/E podwaja funkcje modelu 2 M/E, oferując 40 wejść 3G-SDI, 24 wyjścia 3G-SDI, 4 DVE, 16 kluczy ATEM Advanced, 4 multiview i 2 SuperSource, zapewniając łącznie 12 DVE. - ATEM 1 M/E Constellation 4K
Zaawansowany mikser 1 M/E do produkcji na żywo posiada 10 wejść 12G-SDI z konwersją standardów, 6 wyjść 12G-SDI, DVE, 4 klucze chroma, 16 widoków multiview, odtwarzacze multimedialne, talkback i wyjście USB kamery internetowej. - ATEM 4 M/E Constellation 4K
Zaawansowany mikser 4 M/E Ultra HD do produkcji na żywo posiada 40 wejść 12G-SDI z konwersją standardów, 24 wyjścia aux 12G-SDI, 4 DVE, 16 kluczy ATEM Advanced, 4 multiview i 2 SuperSource, zapewniając łącznie 12 DVE.
Miksery ATEM Constellation to idealne rozwiązanie na koncerty i festiwale muzyczne, bo pozwalają umieścić kamery w dowolnym miejscu na scenie, aby uzyskać niesamowitą relację. Nawet transmisje sportowe na żywo korzystają z ogromnej liczby wejść, a DVE umożliwiają tworzenie wielowarstwowych kompozytów do relacjonowania akcji. Najszybszym sposobem tworzenia programów jest produkcja na żywo. Zaawansowany wewnętrzny układ graficzny i wiele kluczy ATEM Advanced Chroma oferują wszystko, czego potrzeba do złożonej produkcji programu. ATEM Constellation jest też idealny do relacjonowania nabożeństw. Jego duży rozmiar pozwala na realizację profesjonalnych programów, oferując jednocześnie łatwość użycia podczas szkolenia wolontariuszy.Miks efektów o prawdziwej jakości nadawczej
ATEM Constellation wykorzystuje profesjonalny styl przełączania program/podgląd, dokładnie taki sam, jak w przypadku dużych stacji telewizyjnych. Masz więc mikser wykorzystywany w przemyśle telewizyjnym. Zarówno darmowy ATEM Software Control, jak i opcjonalne, sprzętowe panele ATEM Advanced umożliwiają przełączanie w stylu program/podgląd. Oznacza to, że można wybrać źródło na magistrali podglądu, aby upewnić się, że jest ono właściwe przed naciśnięciem przycisku CUT lub AUTO, które emituje je na antenie. Ten dwuetapowy proces program/podgląd znacznie redukuje liczbę popełnianych błędów. Taki sposób działania sprawia, że ATEM Constellation jest najlepszym rozwiązaniem podczas przygotowywania studentów do kariery w telewizji.Kompletny przedni panel sterowania
Dzięki wbudowanemu panelowi sterowania można zacząć pracę z ATEM Constellation w dowolnym momencie. ATEM Constellation ma podobne funkcje do ATEM Mini i stanowi fantastyczne usprawnienie, gdy potrzebujesz bardziej zaawansowanego miksera. Ponadto przyciski sterujące na panelu sterowania są tego samego typu, co w pełnowymiarowych panelach. Dzięki temu są niezwykle niezawodne. Z panelu sterowania można nawet sterować kluczami, multimediami i zaciemnianiem. Posiada on standardowe 5-pinowe złącze zestawu słuchawkowego talkback z elementami sterującymi do obsługi talkback. Ponadto LCD i przyciski menu na panelu sterującym umożliwiają dostęp do niemal wszystkich funkcji operacyjnych miksera.Nawet 40 wejść SDI z konwersją standardów
Gama ATEM Constellation obejmuje modele HD wyposażone w nawet 40 niezależnych wejść 3G-SDI, a także modele 4K z wejściami 12G-SDI, przy czym każde wejście posiada własny dedykowany konwerter w górę i krzyżowy. Możliwe jest przekonwertowanie dowolnego źródła sygnału wejściowego 1080p na standard wideo miksera. Oznacza to, że każde wejście SDI miksera może działać w innym standardzie telewizyjnym i wszystkie będą działać! W modelach ATEM 4 M/E Constellation można nawet zapętlić kanały audio 1, 2, 3 i 4 z wejść SDI o numerach od 1 do 30 do dwóch cyfrowych wyjść audio MADI, co pozwala przekazać sygnał audio z wejścia miksera do miksowania innemu inżynierowi dźwięku.Nawet 24 konfigurowalnych wyjść SDI
Gama ATEM Constellation ma ogromną liczbę w pełni niezależnych wyjść. Nawet mniejsze modele 1 M/E mają 6 wyjść. Modele 2 M/E mają 12 wyjść 3G-SDI, a modele 4 M/E aż 24 wyjścia. Wyjścia SDI są bardzo wydajne, ponieważ do każdego z nich można niezależnie kierować dowolne wejście SDI lub dowolne źródło wewnętrzne. To idealne rozwiązanie do przesyłania niezależnych sygnałów do ekranów scenicznych, rejestratorów masterów i procesorów strumieniowych. Wyjścia SDI służą też do nagrywania ISO, gdzie każdy dek otrzyma zsynchronizowane wejście miksera z dopasowanym kodem czasowym. Wszystkie wyjścia SDI zawierają dźwięk programu, kod czasowy RP-188, sterowanie kamerami SDI, tally i talkback.Wyjście USB kamery internetowej na oprogramowanie do wideo
W celu transmisji na żywo złącze USB typu C w ATEM Constellation działa jako źródło kamery internetowej. Podłącz komputer i pracuj na dowolnym oprogramowaniu wideo, które rozpoznaje ATEM Constellation jako zwykłą kamerę internetową, choć w rzeczywistości jest to mikser do produkcji na żywo. Gwarantuje to pełną kompatybilność z każdym oprogramowaniem wideo i jakość rozdzielczości Full HD 1080p. Wybierz dowolny program, taki jak Zoom, Microsoft Teams czy Skype jako nowy sposób tworzenia prezentacji o doskonałej jakości transmisji w profesjonalnym, wielokamerowym stylu. Wyjście kamery internetowej ATEM Constellation działa również z oprogramowaniem do transmisji, takim jak Open Broadcaster, XSplit Broadcaster i wiele innych.Możliwość wyboru sprzętowych lub programowych paneli sterowania
Wszystkie miksery ATEM posiadają szeroki zakres opcji sterowania sprzętowego i programowego oraz możliwość współdzielenia paneli sterowania pomiędzy wszystkimi modelami ATEM. Do ATEM Constellation dołączony jest bezpłatny panel sterowania oparty na oprogramowaniu dla systemów Mac i Windows. Oprogramowanie łączy się z mikserem przez Ethernet lub USB i pozwala sterować mikserem, przesyłać multimedia, miksować dźwięk i sterować kamerami. Gdy zajdzie potrzeba zwiększenia mocy, można dodać ATEM Advanced Panel do profesjonalnego miksowania lub ATEM Camera Control Panel do sterowania kamerami. Dostępny jest nawet pakiet deweloperski SDK ATEM, dzięki któremu można tworzyć własne, niestandardowe rozwiązanie sterowania automatyką.Multiview z etykietami, tally i miernikami
Wbudowane multiview pozwala na podgląd wielu źródeł na jednym monitorze. Modele 1 M/E zawierają 1 multiview, modele 2 M/E mają 2 niezależne multiview, a modele 4 M/E – 4 niezależne multiview. Wszystkie zewnętrzne wejścia SDI i wszystkie wewnętrzne źródła wideo mogą być kierowane do dowolnego widoku, a każde multiview można niezależnie ustawić na 4, 7, 10, 13 lub 16 widoków jednocześnie. To daje łącznie 32 widoki w modelach 2 M/E i aż 64 widoki na 4 monitorach w modelach 4 M/E! Można dodać ramkę tally oraz etykietę źródła i mierniki VU jako nakładkę na każdy widok. Ponadto czerwona i zielona ramka pokazuje tally na każdym widoku, dzięki czemu wiadomo, jakie źródła są na antenie.Przejścia nadawcze, DVE, stingery i nie tylko
ATEM Constellation zawiera szeroką gamę natywnych przejść o jakości nadawczej, takich jak mix, dip, wipe i inne. Wszystkie przejścia można dostosować w menu sterowania systemem, regulując kolor ramki, jej szerokość, położenie, kierunek i wiele innych. Mikser ATEM Constellation zawiera wydajny cyfrowy procesor efektów wideo do przejść DVE, który może być używany do ściśnięcia bieżącego obrazu poza ekran i wyświetlania pod nim nowego wideo. Przejścia DVE można też wykorzystać do wycierania grafiki. W celu eliminacji błędów ATEM Constellation posiada funkcję podglądu przejścia, aby można było je skonfigurować przed transmisją na antenie.Wbudowane DVE dla efektów wideo
W zależności od modelu, ATEM Constellation posiada nawet 4 niezależne DVE, które umożliwiają zmianę położenia grafiki i tworzenie kompozycji obrazu w obrazie. Oferuje niesamowitą jakość, a DVE obsługuje pozycjonowanie, zmianę rozmiaru i skali, wszystko to w czasie rzeczywistym. DVE pozwala tworzyć profesjonalne efekty obrazu w obrazie o konfigurowalnych ramkach 3D, cieniach i podświetleniach. DVE mogą także służyć do tworzenia niesamowitych przejść DVE z efektami ściśnięcia i śmignięcia, aby dodać atrakcyjności programom. Możesz nawet połączyć przejścia DVE z własną grafiką, aby stworzyć własne graficzne przejścia typu wipe. Modele 2 i 4 M/E zawierają procesory SuperSource, oferując jeszcze więcej funkcji DVE.Profesjonalny nadawczy talkback
Aby ekipy pracowały jak jeden kreatywny zespół, ATEM Constellation posiada wbudowany talkback. Talkback obsługuje 5-pinowe złącze słuchawkowe XLR oraz tylne złącze RJ12 do podłączenia standardowych systemów talkback, takich jak ClearCom lub RTS. Otrzymujesz pełną kontrolę nad talkback, w tym pętle programowe i inżynierskie, samosłyszalność mikrofonu w słuchawkach i miks programu. ATEM Constellation obsługuje również talkback SDI, który wykorzystuje kanały SDI 15 i 16 do dwukierunkowej komunikacji z kamerami Blackmagic Design. Można też wykorzystać kanały 13 i 14 do inżynierskiego talkbacku, a nawet miksować mikrofon talkbacku z dźwiękiem programu dla podkładania głosu.Pula multimediów dla kadrów i ruchomych grafik
Wbudowana pula multimediów przechowuje grafiki RGBA o jakości nadawczej i animacje, które można natychmiast odtworzyć przez 2 lub 4 odtwarzacze multimedialne. Pojawiają się one jako dodatkowe źródła wejścia w ATEM Constellation, więc inne wejścia SDI dla grafik nie są potrzebne. Wbudowana pula multimediów mieści grafiki używane w odtwarzaczach multimedialnych. Modele 1 M/E mogą pomieścić 20 kadrów i 200 klatek animacji, modele 2 M/E – 40 kadrów i 400 klatek animacji, a modele 4 M/E – 60 kadrów i 600 klatek animacji. Wszystkimi multimediami można łatwo zarządzać za pomocą dołączonego ATEM Software Control lub pobrać bezpośrednio z Photoshopa za pomocą wtyczki ATEM Photoshop.Nowy klucz ATEM Advanced Chroma
ATEM Constellation jest idealny do pracy na planie zdjęciowym lub wirtualnym, ponieważ posiada wiele kluczy ATEM Advanced dla wysokiej jakości kluczowania chroma lub luminancji. Zaawansowany klucz chroma posiada narzędzie wybierania koloru służące do próbkowania kolorów tła w celu automatycznego generowania parametrów klucza. Jest wyposażony w precyzyjne elementy sterowania do obróbki krawędzi i flary, a nawet posiada korektor barwy pierwszego planu, pozwalający dopasować warstwy pierwszego planu i tła w jednolite kompozycje. Klucz może być również używany do kluczowania według wzorców i DVE. W modelach 1 M/E dostępne są 4 klucze ATEM Advanced, w modelach 2 M/E – 8 kluczy ATEM Advanced, a w modelach 4 M/E – 16 kluczy ATEM Advanced.Twórz niezwykłe wirtualne scenografie
Dzięki 4 kluczom chroma upstream w każdym rzędzie M/E otrzymujesz doskonałe rozwiązanie do budowy wirtualnych scenografii. Duża liczba kluczy ATEM Advanced Chroma pozwala użyć jednego klucza na kamerę, aby stworzyć jednolitą kompozycję na niestandardowym tle. Nawet modele 1 M/E mają wystarczającą liczbę kluczy do wygenerowania planu wirtualnego z 4 kamerami. Do tworzenia wirtualnych planów można korzystać z zewnętrznych procesorów obrazu, a nawet zbudować wirtualny plan z kamerą stałopozycyjną, ładując wstępnie wyrenderowane tła obrazów z odtwarzaczy multimedialnych i puli multimediów. Można ustawić makra do zmiany kamer i wczytać odpowiednie tło do odtwarzaczy multimedialnych. Ta ogromna elastyczność pozwala eksperymentować i testować różne konfiguracje studyjne.Wydajne przetwarzanie z SuperSource
Oprócz DVE w rzędach M/E, modele 2 M/E i 4 M/E posiadają też wielowarstwowe, zaawansowane procesory SuperSource z 4 dodatkowymi warstwami DVE oraz warstwę tła, które w ATEM Constellation pojawiają się jako dodatkowe źródło wejścia. Do każdego SuperSource DVE można użyć dowolnego wejścia wideo miksera. Następnie wszystko razem jest nakładane na niestandardowe tło z puli multimediów. Mieć SuperSource, to jak posiadać wbudowany dodatkowy, wielowarstwowy mikser VFX. SuperSource jest idealny do wyświetlania obrazów w obrazie podczas wywiadów, ponieważ można ustawić efekt, zachowując przy tym główne DVE wolne od innych zadań. Modele ATEM 4 M/E Constellation posiadają nawet 2 całkowicie niezależne procesory SuperSource.Wielostrumieniowe SDI dla standardów HD i Ultra HD
Dzięki 40 wielostrumieniowym złączom wejściowym SDI, ATEM Constellation jest kompatybilny ze wszystkimi źródłami wideo. Można podłączyć sprzęt w standardach telewizyjnych HD i Ultra HD, w tym w formatach 720p, 1080i, 1080p i 2160p. Tylko wielostrumieniowy SDI umożliwia przełączanie między formatami, pozwalając dostosować się do potrzeb danego zadania z dowolnego miejsca na świecie. Wejścia SDI obsługują również wbudowany dźwięk i miksują dźwięk ze wszystkich wejść wideo. Wyjścia programu obejmują talkback, tally i informacje o sterowaniu kamerą. Można więc podłączyć dowolne z wyjść SDI miksera z powrotem do kamery dla sygnału zwrotnego programu, sterowania kamerą i talkback.Pierwszy mikser z profesjonalnym dźwiękiem
ATEM Constellation to pierwszy na świecie mikser do produkcji na żywo, który w pełni obejmuje profesjonalną produkcję audio na żywo. Wszystkie wejścia SDI są podłączone do wbudowanego miksera audio Fairlight, który posiada 6-pasmowy korektor parametryczny, kompresor, ogranicznik, bramkę szumów i ekspander na każdym wejściu. W modelach ATEM 4 M/E Constellation znajdują się 2 wyjścia MADI do wyprowadzenia kanałów 1, 2, 3 i 4 z pierwszych 30 wejść SDI dla innego inżyniera dźwięku, a także wejście MADI umożliwiające wprowadzenie dodatkowych 32 zewnętrznych kanałów audio do miksera audio. Mikser audio Fairlight ma nawet dodatkowe wejścia do miksowania dźwięku z wejść analogowych, mikrofonów talkback do podkładania głosu i nie tylko.Profesjonalny mikser audio Fairlight
ATEM Constellation umożliwia miksowanie niezwykle złożonych dźwięków na żywo dzięki wbudowanemu mikserowi audio Fairlight. Wewnętrzny mikser posiada aż 156 kanałów, co czyni go największym mikserem audio spośród mikserów do produkcji na żywo. Dźwięk jest usuwany ze wszystkich wejść wideo SDI i przekazywany do miksera audio. Modele 4 M/E mają dodatkowe kanały wejściowe miksera audio dla wejść audio MADI. Każdy kanał wejściowy jest wyposażony w najwyższej jakości 6-pasmowy korektor parametryczny i kompresor, ogranicznik, ekspander, bramkę szumów oraz pełne panoramowanie. Wszystkim można sterować poprzez ATEM Software Control lub dodać panel kompatybilny z Mackie.Zawiera darmowy ATEM Software Control Panel
ATEM Software Control Panel zapewnia pełne sterowanie mikserem i jest darmowy. Posiada pięknie zaprojektowany interfejs z wizualnym mikserem i paletami parametrów do dokonywania szybkich regulacji. Wielu użytkowników może podłączyć się do miksera przez Ethernet i realizować różne części wydarzenia w tym samym czasie! ATEM Software Control umożliwia też dostęp do sterowania kamerą, miksowania dźwięku, multimediów, programowania makr, a nawet sterowania nagrywarkami HyperDeck. Pełny stan miksera można zapisać jako pliki XML, a wszystkie media zostaną zapisane w kopii zapasowej z puli multimediów. Oprogramowanie działa w systemie Mac lub Windows.Dodaj szybkość i moc panelu sprzętowego ATEM
Tylko ATEM Constellation posiada tak szeroką gamę opcji paneli sterowania z 7 dostępnymi modelami ATEM Advanced Panel. Charakteryzują się one standardowym w branży układem w stylu M/E. Każdy panel ma wbudowane LCD do obsługi menu, wysokiej jakości podświetlane przyciski, dżojstik DVE oraz drążek t-bar. Umożliwia nawet tworzenie i uruchamianie makr. Wszystkie rzędy przycisków M/E mają zintegrowane LCD do dynamicznego oznaczania przycisków wejściowych. Panele 1 M/E posiadają pojedynczy rząd M/E, a panele 2 M/E – 2 rzędy. Zarówno modele ATEM 1 M/E Advanced Panel, jak i ATEM 2 M/E Advanced Panel są dostępne z 10, 20 albo 30 przyciskami wejściowymi. Zaawansowany model 4 M/E posiada 4 rzędy M/E z 40 przyciskami wejściowymi w każdym rzędzie.Alternatywny, przenośny panel
ATEM Micro Panel to niedrogie rozwiązanie pozwalające dodać panel sterowania do ATEM Software Control. Dzięki tym samym, wysokiej klasy przyciskom, co w panelach ATEM Advanced, otrzymujesz prawdziwą jakość nadawczą. Ma też znajomy układ z przyciskami do programu i podglądu. Za pomocą przycisków SHIFT można uzyskać dostęp do 20 źródeł. Ma 4 przyciski klucza upstream, 2 przyciski klucza downstream oraz przycisk MACRO. Posiada też 4 przyciski M/E, dzięki czemu można sterować zaawansowanym mikserem 4 M/E. Drążek sprawia, że ręczne sterowanie przejściami przebiega płynnie, a urządzenie jest niskoprofilowe i niezwykle przenośne. Dzięki połączeniu przez USB typu C lub Bluetooth oraz wbudowanemu akumulatorowi o dużej pojemności ATEM Micro Panel idealnie sprawdzi się, gdy potrzebujesz przenośnego panelu.Profesjonalne sterowanie kamerą
Nowy ATEM Camera Control Panel oferuje 4 standardowe systemy sterowania kamerami, zapewniające taki sam przepływ pracy jak łańcuchy kamer za setki tysięcy dolarów. Przenośną konstrukcję ATEM Camera Control Panel można umieścić na biurku lub na wysuwanym racku. Wszystkie polecenia sterujące są wysyłane do kamer przez protokół sterowania kamerą SDI, który jest obsługiwany przez kamery takie jak Blackmagic URSA Broadcast i Blackmagic Studio. Otrzymujesz dedykowane elementy sterujące, w tym dżojstik w stylu CCU oraz sterowanie koloru RGB kamery, master gain, czerni, przysłony i nie tylko. Ponadto wszystkie elementy sterowania są rozmieszczone w znajomym układzie nadawczym, idealnym zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących operatorów.Kompatybilny z kamerami Blackmagic, panelami, dekami i nie tylko
Miksery ATEM są wydajne, bo można je rozbudowywać w miarę potrzeb. Dodaj ATEM Advanced Panel, aby uzyskać profesjonalne sterowanie mikserem w profesjonalnym standardzie, a następnie ATEM Camera Control Panel, aby szybko sterować i balansować kolory nawet czterech kamer. W przypadku kamer, Blackmagic Studio są świetnymi kamerami studyjnymi, ponieważ mają tally, talkback i sterowanie, a wszystko to wbudowane w kompaktową i bardzo przenośną konstrukcję. Do masteringu doskonale nadają się nagrywarki Blackmagic HyperDeck Studio, ponieważ obsługują popularne formaty plików, takie jak ProRes, H.264 i DNx. Za pomocą UltraStudio lub Blackmagic Web Presenter można nawet robić transmisję na żywo. Następnie dodaj Micro Converter SDI to HDMI 3G do monitorowania HDMI.
- Blackmagic Design URSA Broadcast G2:
Zaprojektowana do transmisji i produkcji na żywo, oferuje sensor 6K z +36dB wzmocnienia, szeroki zakres dynamiki i mocowanie obiektywu B4. Umożliwia nagrywanie plików w formatach Blackmagic RAW, ProRes, H.264 i H.265.
- Blackmagic Design Studio Viewfinder G2:
Zmień URSA Broadcast w profesjonalną kamerę studyjną z dużym i jasnym ekranem 7″, zdejmowaną osłoną przeciwsłoneczną, regulowanym mocowaniem i pokrętłami do sterowania jasnością, kontrastem i ostrością.
- Blackmagic Design Camera Fiber Converter:
Podłącz kamery URSA Broadcast do mikserów produkcji na żywo za pomocą światłowodu SMPTE ze wszystkimi połączeniami wideo, sterującymi i zasilaniem kamery na jednym kablu światłowodowym SMPTE w odległości do 2 km!
- Blackmagic Design Studio Fiber Converter:
Konwertuj światłowód SMPTE na sprzęt nadawczy 12G-SDI przy jednoczesnym zasilaniu zdalnych kamer oddalonych nawet o 2 km. Obsługuje konwersję światłowodu SMPTE na 12G-SDI, wiele kanałów sygnału zwrotnego wideo, sterowanie i zasilanie.
- Blackmagic Design Studio Camera 4K Pro G2:
Zaprojektowana dla profesjonalnych mikserów SDI, oferuje funkcje modelu Studio Camera Plus, a także 12G-SDI, audio XLR, jasny LCD HDR, 5-pinowy talkback XLR, łącze IP Ethernet 10G i transmisję na żywo w HD.
- Blackmagic Design HyperDeck Studio HD Mini:
Zminiaturyzowany dek nagrywa pliki H.264, ProRes lub DNxHD na karty SD/UHS-II lub zewnętrzne dyski USB w formatach SD/HD do 1080p60. Zawiera generatory kodu czasowego i sygnału referencyjnego, wejście/wyjście 3G-SDI oraz wyjście HDMI.
- Blackmagic Design HyperDeck Studio HD Pro:
Zawiera wszystkie funkcje modelu Plus i dodatkowo 2 sloty na dyski SSD oraz 2 sloty na karty SD. Posiada również metalowe pokrętło wyszukiwania ze sprzęgłem, wyjście monitora SDI i złącza XLR kodu czasowego.
- Blackmagic Design ATEM Camera Control Panel:
Steruj nawet 4 kamerami jednocześnie, w tym przysłoną, migawką, balansem bieli, master gain, poziomem referencyjnej czerni, RGB i nie tylko.
W przeciwieństwie do innych mikserów, wszystkie funkcje są zawarte w cenie zakupu. Otrzymujesz wszystkie funkcje w pełni aktywne i zawsze gotowe do użycia! Nie ma żadnych opłat licencyjnych ani żadnych bieżących kosztów miesięcznych. Oznacza to, że nigdy nie doświadczysz sytuacji, w której licencja wygasa 5 minut przed rozpoczęciem programu. Zaawansowane funkcje takie jak multiview, SuperSource, DVE czy klucze ATEM Advanced są zawsze aktywne i gotowe do użycia. Ponadto możesz korzystać z darmowego ATEM Software Control na nieograniczonej liczbie komputerów. Jest to ważne, gdy współpracujesz z osobami odpowiedzialnymi za miks audio, przygotowanie grafiki, sterowanie kamerą i obsługę miksera.Specyfikacja techniczna Blackmagic Design ATEM 1 M/E Constellation HD:Łącza
- Całkowita liczba wejść wideo: 10
- Całkowita liczba wyjść wideo: 6
- Prędkość SDI: 1,5G, 3G
- Całkowita liczba wejść audio: 2 x zbalansowane gniazda jack 1/4", 1 x 5-pinowy talkback XLR
- Całkowita liczba wyjść audio: 1 x 5-pinowy talkback XLR
- Wejścia audio SDI: 2 kanały audio wbudowane na wszystkich wejściach SDI
- Wyjścia audio SDI: 2 kanały audio wbudowane na wszystkich wyjściach SDI
- Połączenia kodu czasowego: Brak
- Wejście referencyjne: Tri-Sync lub Black Burst
- Ponowna synchronizacja wejścia wideo: Na wszystkich 10 wejściach.
- Konwertery liczby klatek na sekundę i formatów: Na wszystkich 10 wejściach.
- Wyjścia Aux SDI: Dowolne z 6 wyjść SDI.
- Wyjścia podglądu SDI: Dowolne z 6 wyjść SDI.
- Wyjście programowe SDI: Dowolne z 6 wyjść SDI.
- Wyjście programowe SDI z konwersją w dół:: Brak
- Wyjście kamery internetowej: 1 x USB typu C obsługuje 720p lub 1080p przy klatkażu PGM.
- Liczba multiview: 1 x 3G-SDI
- Przyłącze panelu sterowania: Ethernet. Bezpośrednie lub sieciowe połączenie panelu z mikserem.
- Generator wewnętrznego kodu czasowego: Tak
- Talkback: RJ45 dla systemów talkback innych producentów.
- Wyjście tally: Dodane połączenie przez sieć Ethernet do produktu Blackmagic Design GPI and Tally Interface. (Niezawarte w zakresie dostawy).
- Ethernet: Obsługuje 10/100/1000 BASE-T.
- Interfejs komputera:: 1 x USB typu C obsługuje USB 2.0
- Brak
- 720p50, 720p59.94, 720p60
- 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
- 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60
- SMPTE 292M, SMPTE 296M, SMPTE 424M, SMPTE 425M poziom A i B.
- 4:2:2
- 10-bitowa
- REC 709
- Automatyczne wykrywanie między 1,5G-SDI a poziomem A lub poziomem B 3G‑SDI
- 4
- 1
- 4
- Tak
- Tak
- 5
- 1 x Stinger, 1 x DVE
- 7
- 5
- 2
- Panel przełączania awaryjnego z przodu, panel programowy lub opcjonalny panel sprzętowy.
- 16
- Kolor czerwony oznacza program, a zielony podgląd.
- Tak
- Monitoring multiview: 1 x widok z wielu źródeł konfigurowalny jako 16, 13, 10, 7 lub 4 widoki. Obejmuje monitorowanie Programu, Podglądu, Wejść, Odtwarzaczy multimedialnych, DSK, Czystego Sygnału z opcjonalnymi etykietami i miernikami dźwięku.
- Standard wideo multiview: HD
- Minimalna rozdzielczość ekranu: 1366 x 768
- Odtwarzacze multimedialne: 2
- Kanały: Wypełnienie i klucz dla każdego odtwarzacza multimedialnego
- Maks. liczba kadrów w puli multimediów: 20
- Pojemność klipów w puli multimediów: 2 x do 1080p60
- Długość klipu w 720 HD odtwarzacza multimedialnego: 400 klatek
- Długość klipu w 1080 HD odtwarzacza multimedialnego: 200 klatek
- Format kadrów w puli multimediów: PNG, TGA, BMP, GIF, JPEG oraz TIFF
- Format pliku wideo puli multimediów: Sekwencja TGA
- Format pliku audio puli multimediów: WAV, MP3 i AIFF
- Panel przedni: Wbudowany monitor LCD 2,2" do wyświetlania obrazu, 10 przyciski LED do konfiguracji i przełączania awaryjnego, 4 przycisków źródła, 6 przycisków wyboru i miksowania sygnału talkback, pokrętło sterowania menu i przycisk ustawień, przycisk blokady panelu przedniego.
- Opóźnienie przetwarzania: Mikser audio
- Mikser 28 kanałów
- Możliwość wyboru opcji Wł./Wył./Audio-Follow‑Video.
- Pomiar poziomu dźwięku i wartości szczytowej
- Regulator master gain.
- 6-pasmowy korektor parametryczny, układy dynamiczne, w tym ekspander, bramka, kompresor i limiter.
- Brak
- Zawiera panel sterowania: ATEM Software Control Panel dołączony bezpłatnie do systemów Mac 11.11 Big Sur, Mac 12 Monterey lub nowszych oraz Windows 10 lub 11.
- Aktualizacje oprogramowania: Za pomocą bezpośredniego podłączenia USB lub sieci Ethernet do komputerów z systemem Mac OS lub Windows. Zawiera ATEM Setup Utility.
- Konfiguracja: Za pomocą panelu ATEM Software Control Panel, z wyłączeniem adresu IP miksera ATEM, który jest ustawiany za pomocą ATEM Setup Utility podłączonego przez USB do jego obudowy.
- Mac 13.0 Ventura,
- Mac 14.0 Sonoma lub nowsza wersja
- Windows 10 i 11.
- Zasilanie: 1 x wewnętrzne 100 - 240 AC.
- Zużycie energii: 36W
- Instalacja fizyczna: Szerokość 2/3 jednostki rackowej, wysokość 1 jednostka rackowa.
- Akcesoria opcjonalne: Teranex Mini Rack Shelf
- Wymiary (Szer. x Wys. x Gł.): 280.5 x 44.2 x 176.3 mm
- Waga: 1.87 kg
- Temperatura robocza: 0°C do 40°C
- Temperatura przechowywania: -20°C do 60°C
- Wilgotność względna: 0% - 90% kondensacja nie występuje
Blackmagic Design ATEM 1M/E Constellation HD - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.